در راستاي اجراي طرح امنيت عمومي و برخورد با مزاحمان خياباني ،پليس اصفهان موفق به دستگيري تعدادي از مزاحمان خياباني وافراد شرور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ " ياردوستي با اعلام اين خبر گفت : ماموران پليس مركز استان در راستاي اجراي طرح امنيت عمومي براي ارتقاءسطح امنيت براي شهروندان ظرف 24 ساعت گذشته موفق به دستگيري تعدادي از افراد شرور ،مزاحمان خياباني ،متهمان تحت تعقيب و سابقه دار در سطح شهر اصفهان شد.

سرهنگ " ياردوستي" افزود: ماموران با تحقيقات شبانه روزي موفق به شناسايي برهم زنندگان نظم عمومي كه موجبات سلب آسايش مردم را فراهم كرده بودندشده و پس از هماهنگي با مراجع قضائي در چندين عمليات موفقيت آميز و غافلگيرانه كه به مدت 24ساعت به طول انجاميد تعدادي مزاحم خياباني وافراد شرور را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي ياد آور شد :براي همه اين افراد پرونده تشكيل و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ "ياردوستي" با بيان اينكه اجراي اين طرح به صورت مقطعي نبوده و اجراي اينگونه طرح ها خرسندي شهروندان را به دنبال دارد خاطر نشان كرد :پليس اصفهان به آن دسته از افرادي كه هنوز دست از شرارت بر نداشته و نظم عمومي را برهم مي زنند هشدار مي دهد كه هر چه زودتر به آغوش جامعه بر گشته و بدانند كه در اجرا و برقراري امنيت مطلوب پليس هرگز يك قدم به عقب برنداشته و با صلابت و اقتدار به كار خود ادامه مي دهد . 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.