محسن عندلیب کاپیتان تیم والیبال متین ورامین گفت: متاسفانه در شروع فصل جاری از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم و هم اکنون با وجود این مشکل در مسابقات شرکت می کنم.

محسن عندلیب کاپیتان تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:در حال حاضر با وجود آسیب دیدگی و مصدومیت زیر نظر پزشک برنامه های فیزیوتراپی را انجام می دهم تا بتوانم در مسابقات لیگ که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است حضور داشته باشم به دلیل  نبود فرصت کافی و فشرده بودن زمان بازیهای لیگ نمی توانم به طور کامل استراحت داشته باشم.
 
وی در پاسخ به این سوال که در صورت قرار گرفتن در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی آیا می تواند در ترکیب حضور داشته باشد؟

وي اظهار داشت: در صورتی که پس از پایان مسابقات لیگ هم بخواهم به عنوان عضو تیم ملی در اردوهای تدارکاتی و تمرینی شرکت کنم به طور قطع مصدومیتم مضاعف خواهد شد ترجیح می دهم در چنین شرایطی اول مصدومیتم را برطرف کنم تا بخواهد با تیم ملی همکاری داشته باشم.

عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر والیبال ایران دارای نیروهای  جوان و حرفه ای است و در هر پست شاهد حضور قدرتهای خوبی هستیم که می توانند به راحتی جایگزین قدیمی ها شوند، در صورتی که در گذشته تعداد بازیکنان آماده و حرفه ای محدود بود به طوری که در هر پست یک یا دو مهره کلیدی وجود داشت و در انتخاب نیروی جایگزین کمبودهای زیادی احساس می شد.

کاپیتان تیم والیبال متین ورامین در خصوص سطح کیفی مسابقات لیگ برتر والیبال امسال اظهار داشت:  من حدود 12 سال است که به طور متوالی در مسابقات لیگ بازی می کنم اما تاکنون یک چنین رقابت هایی را شاهد نبودیم به نظرم امسال یکی از سخت ترین سالهای لیگ برتر والیبال ایران را پشت سر گذاشتیم.

عندلیب تصریح کرد: از شروع مسابقات باشگاهی تاکنون امتیازات تمام تیم ها نزدیک به هم و پایاپای بوده است، هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست و برای گرفتن نتیجه کامل یک بازی و یا برد باید تمامی توان و تلاش خود را بکار گرفت

وی یاد آور شد: در گذشته وقتی تیم های سایپا و پیکان به فینال می رسیدند و جایگاه های اول و دوم را به خود اختصاص می دادند،  تیم های سوم و چهارم با فاصله امتیازی بسیار زیاد مکان های بعدی جدول را تصاحب می کردند اما امسال این گونه نیست و امتیازات تیم ها در جدول  به طور میلی متری فرق می کند.

کاپیتان تیم والیبال ورامین گفت:  سطح کیفی بالای مسابقات لیگ برتر باعث فشرده تر شدن بازیها و جذاب تر شدن مسابقات شده است و این امر بازیکنان و ملی پوشان را برای عرصه های بین المللی  و سخت آماده می کند امیدوارم وضعیت داوری ها هم مثل سطح کیفی لیگ ارتقا پیدا کند.عندلیب تصریح کرد: به نظر من فدراسیون باید از داوران حمایت بیشتری داشته باشد ، به طوری که شاهدیم هم اکنون والیبالیست های ایران از نظر فنی رشد کرده اند و ما در دیگر  مسائل و حواشی و الیبال که نقش قابل توجهی هم دارند این رشد را شاهد نیستیم به نظر من مقصر اصلی فدراسیون است.

** داوران چند شغله، غیر متمرکز سوت می زنند

وی گفت: اکثر داوران فعال در لیگ والیبال ایران چند شغله هستند پس به داوری به عنوان یک حرفه نگاه نمی کنند و فقط به خاطر علاقه به کار قضاوت در مسابقات حساس و سنگین لیگ می پردازند به همین خاطر  بدون داشتن تمرکز کافی و اطلاعات فنی به روز در دیدارها قضاوت می کنند با توجه به این موضوع شاهدیم که نتایج برخی بازیها حساس به خاطر داوری تغییر می کند.
 
عندلیب در خصوص شرایط تیم متین ورامین گفت: با توجه به آنکه تیم ما نسبت به دیگر تیم ها ی شرکت کننده در مسابقات لیگ دیر تر بسته شد در شروع نیم فصل بسیار نا هماهنگ بودیم  اما هرچه بر تعداد مسابقات افزوده شد ما توانستیم به شرایط ایده ال و آرمانی خود نزدیک تر شویم به طوری که هم اکنون جایگاه دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده ایم.

وی تصریح کرد: در صورتی که بتوانیم در بازیهای باقی مانده لیگ نتایج قابل قبولی را کسب کنیم با شرایط بهتر در پلی آف حاضر خواهیم شد./آق

برچسب ها: رفع ، محسن ، عندلیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار