مجيد جلالي گفت: بعد از بي‌ثباتي‌هايي که در پيش‌روي فوتباليست‌ها بود و مردم فوتبال دوست را نا اميد کرده بود مي‌توان گفت بعد از بازي ديروز فوتبال بهتر و آينده روشني پيش روي فوتباليست‌هاي کشورمان است.

مجيد جلالي کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ديروز يک بازي منصفانه‌اي برگزار شد و اگر بخواهيم براي فوتبال کشورمان يک خط کشي را در نظر بگيريم، بازي‌هاي سنگين‌تري را بايد بازيکنان تيم ملي کشورمان پشت سربگذارند به دليل آنکه تيم لبنان در سطح پايين‌تري از فوتباليست‌هاي ما بود و بازي با لبنان هيچ خطري براي تيم کشورمان محسوب نمي‌شد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص نقش مجتبي جباري و رحمان احمدي خاطر نشان کرد: ما نمي‌توانيم کسي را برتري به بازيکنان ديگري بدهيم و بخواهيم طبقه بندي خاصي را براي فوتباليست‌ها بگذاريم.

وي افزود: در بازي ديروز، اشکان دژاگه چهره ويژه‌اي بود و در بالاترين سطح فوتبال بازي کرد و جواد نکونام و مجتبي جباري هم بازي خوبي از خود ارائه دادند.

مجيد جلالي در خصوص عملکرد کي‌روش و ترکيب بازيکنان گفت: با مشاهده بازي بازيکنان و ترکيب چيدمان کي‌روش در بازي ديروز نشان مي‌دهد که کي‌روش خود را براي مسابقات جام جهاني آماده مي‌کند و با اينکه هيچ معلوم نيست که امکان شرکت در اين بازي‌ها را داشته باشيم./آق
برچسب ها: فوتبال ، شرایط ، سخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار