روشنی بیش از حد فیلم سینمایی "جیب برخیابان جنوبی" کارگردان فیلم را برآن داشت تا در نشست خبری عنوان کند این فیلمی که اکران شد فیلم من نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل نشست خبری فیلم سینمایی "جیب برخیابان جنوبی" به کارگردانی سیاوش اسعدی با حضور نورا هاشمی، مصطفی زمانی، علی سرتیپی، حسن دادخواه، پیمان یزدانیان، برگزار شد.
در ابتدای این نشست سیاوش اسعدی گفت: وقتی فیلم اکران شد شاهد این موضوع بودم که عده ای از اهالی رسانه برروی زمین نشسته بودند که جای دارد از علی علایی که روی زمین نشسته بود معذرت خواهی کنم.
وی ادامه داد: بعد از "حوالی اتوبان" سه فیلمنامه به دست من رسید که موفق نشدم کار کنم که در نهایت این را ساختیم. 
اسعدی ادامه داد: من در ابتدای کار تلاش می کنم تا با قصه ارتباط بسیار خوبی برقرار کنم در نهایت پس از آن قصه را به فیلم در می آورم.  
وی گفت:این فیلم به فضا و سلیقه من بسیار نزدیک است و با توجه به وضعیت که سینما دارد باور کنید نمی توان خیلی از قصه ها را کار کرد.
در ادامه مصطفی زمانی گفت: این دومین همکاری من است که از بازی در این نقش بسیار خوشحالم البته این موضوع رادر نظر داشته باشید که من در این بین در فیلم سینمایی برلین منفی 7 نیزبازی کردم.
نورا هاشمی در ادامه بیان کرد:بعد از بازی در فیلم سینمایی "حوالی اتوبان" گویا آقای هاشمی بازی من را پسندیدن و برای این نقش نیز انتخاب شدم.
وی ادامه داد:تنها اسعدی بازی من را باور کرد.
در ادامه علی سرتیپی گفت:خوشحالم که این فیلم دیده شد زیرا من 2 سال به دنبال این بودم تا این فیلم ساخته شود. 
حسن دادخواه دیگر تهیه کننده فیلم گفت:از همکاری بااین گروه احساس رضایت می کنم./ی2

برای مشاهده آخرین اخبار، تصاویر و فیلم های جشنواره اینجا را کلیک کنید.
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، اسعدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار