عباسيان به دليلي مشکلات نمايش فيلم ها و صدور بي رويه بليت ها از اهالي رسانه عذر خواهي کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سنیما باشگاه خبرنگاران، مراسم رونمايي از کتاب «مرور سي دوره جشنواره فيلم فجر» با حضور محمد رضا عباسيان دبير جشنواره سي و يکم فيلم فجر و مسعود نجفي نويسنده کتاب در سالن سعدي برگزار شد.
محمدرضا عباسيان دبير جشنواره سي و يکم در ابتدا در خصوص بليط هاي نمايش فيلم گفت: باوجود مشکلات نمايش امسال صدور 2 هزار بليت نسبت به سال گذشته کاهش يافته است اما به دليل برخي مشکلات نمايشي از اهالي رسانه عذر خواهي مي کنم.
وي در ادامه در خصوص کتاب مرور سي دوره جشنواره فيلم فجر عنوان کرد: با پيشنهاد مسعود نجفي اتفاقات و رويداد هاي سي دوره جشنواره به صورت برشي از دوره به صورت کتاب در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد.
عباسيان اظهار داشت: قيمت تمام شده کتاب 30 هزار تومان است که در برج ميلاد و کتاب فروشي ها به فروش مي رسد
در ادامه مسعود نجفي نويسنده در خصوص نگارش کتاب عنوان کرد: اين کتاب سي دوره جشنواره به همراه عکس و توضيحات هر دوره از طريق بولتن هاي جشنواره گرداوري کرده است که ابتدا با مشورت خزاعي آغاز شد اما با کمک عباسيان کار مستقل شد.
وي افزود: گروه در مدت يک ماه براي جمع آوري کتاب زحمت کشيدند که در صورت اشکال  ايرادات اعمال خواهد شد.
شهيدي فرد در پايان از عباسيان درخواست کرد که بعد از اختتاميه کنفرانس مطبوعاتي تشکيل شود که عباسيان پاسخ داد در صورت اظهار نياز از سوي خبرنگاران و اجازه عشيري مدير روابط عمومي جشنواره انجام خواهد شد.
در پايان مراسم از کتاب «مرور سي دوره جشنواره فيلم فجر» رونمايي و اولين کتالب به شهيدي فر مجري جلسات پرسش و پاسخ اهدا شد./ی2

برای مشاهده آخرین اخبار، تصاویر و فیلم های جشنواره اینجا را کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار