بیانیه جبهه جوانان ایران امروز به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن

مسئولان براي رفع مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم تلاش مضاعف كنند

جبهه جوانان ایران امروز به مناسبت يوم‌الله 22 بهمن و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش حوزه  احزاب  باشگاه خبرنگاران، جبهه جوانان ایران امروز با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن  مردم را راه‌پییمایی در این روز فرخنده فرا خواند.

متن بیانیه به شرح زیر است:


بار دیگر شکوه یوم الله 22 بهمن  در سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با ایمان و اتکاء به خداوند متعال و همت و وحدت ملت دین‌مدار، آزاداندیش و هوشیار ایران در مقابل جهانیان تجلی خواهد یافت .


دهه‌ای که در آن جوانان ایران امروز، حقیقتاً اثبات کردند که با روحیه  خود باوری و اعتماد به نفس می‌توان در تمامی عرصه‌های علمی به ویژه فناوری هسته‌ای ، پزشکی ، فضایی و دفاعی و....به پیشرفت‌ها و توفیقات روزافزون و حیرت‌انگیزی دست یافت و  انقلاب و نهضت اسلامی‌مان را با امیدبیشتر در برابر تهدیدها و توطئه‌ها و تحریم‌های خصومت ورزانه دشمنان نظام، محافظت کردند.


 امید است در طلیعه آغاز دهه چهارم انقلاب ، تمامی فعالان و صاحب‌نظران احزاب ، تشکل‌ها و گروههای سیاسی از اختلاف افکنی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها پرهیز کرده و مسئولان و دست‌اندرکاران نظام نیز جهت حفظ کرامت انسانی و رفع مشکلات و نیازهای اقتصادی و معیشتی مردم ، تلاش و همت مضاعف گمارند.


 در پایان جبهه جوانان ایران امروز از تمامی مردم صبور، خدا جو و قدرشناس ایران که همواره خود را عضوی از این نظام می‌دانند دعوت می‌نماید که با صلابت همیشگی و اتکال به ادعیه ذات حق ، بار دیگر جهت حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی(ره) در سایه  تبعیت از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حفظ وحدت ملی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضوری حماسی و با شکوه داشته باشند.

 انتهای پیام/س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار