امام جمعه كوثر گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دهنده صلابت و اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام لطف الله عبداللهی افزود: انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از هدف گذاری های هوشمندانه دینی و شعار نه شرقی و نه غربی را در عمل عینیت بخشید و به ادعای زیاده خواهی های ابرقدرت های ظاهری دنیا پایان داد.

وی ولایت پذیری ملت ایران ، اعتقاد عمیق به ارزش های اسلامی ، شهادت طلبی و پیروی از مكتب حسینی را مهم ترین عوامل استمرار انقلاب اسلامی ذكر كرد.

امام جمعه کوثر گفت: تا زمانی كه انقلاب به حركت خروشان خود در مسیر حاكمیت ارزش های الهی و دینی در جوامع بشری ادامه می دهد، دشمنی ها و خباثت های شیطانی دشمنان اسلام نیز وجود خواهد داشت.

حجت الاسلام عبداللهی همچنین با اشاره به انقلاب و بیداری اسلامی در كشورهای منطقه افزود: بیشتر این انقلاب ها از نداشتن رهبری مقتدر و آگاه رنج می برند.

وی گفت: اگر رهبری آگاهانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نبود به یقین این انقلاب به سرمنزل مقصود نمی رسید.

امام جمعه كوثر افزود: یكی از ارزش های انقلاب شكوهمند اسلامی كه به عنوان محور اصلی بیداری اسلامی در جهان قرار گرفته داشتن رهبری آگاه چون مقام معظم رهبری است.

وی گفت: حضور حداكثری در تمام ایام الله ها و مراسم ملی ، مذهبی و حضور و مشاركت حداكثری و بالاتر از میانگین كشوری نشان از علاقه مردم این خطه به انقلاب ، نظام و رهبری است.

وی از همه قشرهای مردمی خواست برای ادای تكلیف در این راهپیمایی شركت كنند./ب

برچسب ها: اردبیل ، اقتدار ، نظام ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.