امام جمعه سنندج روز 22 بهمن را یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در این روز بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران به معنی واقعی کلمه راه پیشرفت و اقتدار خود را آغاز کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، ماموستا حسام الدین مجتهدی با تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: 22 بهمن یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود و به دلیل این اهمیت باید هر سال این مناسبت مهم با حضور پرشور و همه جانبه اقشار مختلف مردم در صحنه به ویژه در استان های همچون کردستان گرامی داشته شود.
وی با اشاره به اهمیت 22 بهمن و ایام دهه مبارک فجر در راستای پیروزی و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانف افزود: در این روزهای بسیار حساس تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان نظام اسلامی در سال 57 نقش برآب شد و حضور ملت در صحنه و پشتیبانی از رهنمودهای امام راحل (ره) مسیر را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرد و امروز ما باید با تمام توان از این دستاوردهای ارزشمند حفاظت کنیم.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای دفاع از آرمان های نظام اسلامی تاکید کرد./س
برچسب ها: افتدار ، ملت ، آرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.