عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید برای برطرف کردن برخی ضعف های موجود در عملکرد اپراتورهای تلفن همراه چاره اندیشی کرد.

غلام محمد زارعی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينكه ، برگزاری کنگره موبايل ايرن از جمله اقدامات مفید در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است به خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تبادل اطلاعات و تجربیات در جهت یافتن راه حل رفع چالش ها یکی از مهم ترین نتایج برگزاری این رویداد است.

وی تصریح کرد: در شرایطی که همه صاحبنظران و متخصصان یک حوزه در یک مکان جمع ‌شوند ، تبادل اطلاعات صورت می گیرد، در نتیجه منجربه هم افزایی بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه اساس و پایه اصلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند، افزود: برگزاری این رویداد سبب می شود که اپراتورها خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل و گویا ترین روش معرفی و در معرض نمایش بگذارند، همچنین باعث می شود که بتوانند از ایده ها و پیشنهادهای سایر بخش ها نیز آگاه شده و استفاده کنند.

زارعی یادآوری کرد: اگرچه گاهی در کارکرد وعملکرد اپراتورهای تلفن همراه ضعف هایی وجود دارد که این چالش ها و مشکلات به دغدغه بسیاری از مردم تبدیل شده است، اما برگزاری کنگره موبایل مناسب‌ترین فرصت است تا برای برطرف سازی این مشکلات چاره اندیشی و برای آن ها راه حلی اتخاذ شود.

لازم به ذکر است، کنگره موبایل ایران به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه در کشور 29 بهمن لغایت 2 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود./ع2

برچسب ها: چالش ، اپراتور ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.