فرماندار دنا گفت: ملت وفادار و همیشه در صحنه ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال یكبار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، نظام و انقلاب تجدید بیعت خواهند كرد و مشت محكمی به دهان استكبار جهانی می كوبند.

سید 'نظام الدین حسینی رضایی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: دهه فجر یادآور پایان ظلم و ستم رژیم ستمشاهی، ناامیدی استكبار جهانی، فراهم شدن زمینه نابودی اسرائیل، آغاز امیدواری مستضعفان جهان، احیای دین نبوی و سیره علوی، ثمر دادن مجاهدت های ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) و به بار نشستن خون شهیدان است.
وی بیان كرد: 22 بهمن 57 به جهانیان ثابت كرد كه مسلمانان در سایه وحدت، توسل به قرآن كریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و با وجود رهبری دینی می توانند نهضت اسلامی ملت ایران را به حكومت جهانی حضرت مهدی (عج) متصل كنند.
حسینی رضایی اظهار كرد: از قشرهای مختلف مردم كهگیلویه و بویراحمد دعوت می شود با حضور حداكثری در راهپیمایی 22 بهمن امسال علاوه بر لبیك گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب وظیفه شرعی، الهی و سیاسی خود را انجام داده و پاسخ دندان شكنی به یاوه گویی های استكبار جهانی بدهند./س

برچسب ها: ملت ، راهپیمایی ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.