مدير حوزه علميه قم در حاشيه مراسم راهپيمايي 22 بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي گفت: آنهايي که طرح‌هاي خائنانه و براندازانه براي نظام جمهوري اسلامي دارند با حضور گسترده مردم اميدشان نا اميد مي‌شود.

"آيت‌الله مرتضي مقتدايي" در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، در حاشيه مراسم راهپيمايي 22 بهمن درباره تاثير حضور مردم در راهپيمايي بر انقلابات اسلامي کشورهاي منطقه اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن دشمنان را مايوس کرده و موجبات نااميدي طرح‌هاي خائنانه دشمنان را فراهم مي‌کند.

وي حضور با شکوه مردم در "راهپيمايي 22 بهمن 1391" را در الگوپذيري ساير کشور هاي منطقه تاثيرگذار دانست و ادامه داد: مردم ساير کشور‌هاي  اسلامي بايد با استقامت، همدلي، تحمل و صبر دست به دست هم داده و انقلاب را از انحراف و دو دستگي حفظ کنند.

آيت‌الله مقتدايي به بيانات رهبر فرزانه انقلاب پيرامون مذاکره با آمريکا اشاره و تصريح کرد: فرمايشات رهبر معظم انقلاب مطالب حکيمانه، کارشناسي شده  و در واقع پيامي مستحکمي است که ملت و مسئولين بايد از آن تبعيت کنند.

مدير حوزه علميه قم خاطر نشان کرد: با توجه به استدلالي که مقام معظم رهبري فرمودند مذاکره و مصالحه با آمريکايي که تهديد مي‌کند و تحريم‌هاي به قول خودشان فلج کننده را اعمال مي‌کند چه مفهومي دارد؟ لذا بايد مسئولين فرمايشات مقام معظم رهبري را مد نظر داشته و از آن تبعيت کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار