رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یک پیام بزرگ بصیرت و بیداری بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، فرامرز نقیبی رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت : پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همراه با تحول عظیمی که در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشورمان و در پهنه سیاسی و عقیدتی منطقه و جهان ایجاد کرد در عین حال یک پیام بزرگ بصیرت و بیداری است که در تمام سی و چهار سال گذشته و در آینده نیز خط سیر ملت مسلمان ایران و تمامی ملت‌های آزاده جهان را تعیین و روشن می‌کند.

وی تصریح کرد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که ملت قهرمان ایران در جریان انقلاب اسلامی سر داد، عصاره پیام بیداری انقلاب است که با تزریق اعتماد به نفس و خودباوری در کشور، زمینه‌ساز پیشرفت و خوداتکایی ایران اسلامی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری اضافه کرد: به نحوی که ملت ما با ایستادگی در مقابل فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان در تمام سی و اندی سال گذشته، روحیه پیشرفت را نیز از دست نداده و همواره برای شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادهای این سرزمین گام برداشته است و علاوه بر این انقلاب اسلامی الگویی شده برای سایر ملل اسلامی تا برعلیه ظلم و استبداد به جنبش و جوشش درآیند و نهضت بیداری اسلامی را شکل دهند.

قیبی گفت: مدیریت شهری ساری تلاش می‌کند تا پیام‌های اصلی انقلاب از جمله عدالت، مهرورزی، مردم‌داری و خدمات‌رسانی به ولی نعمتان خود را با جدیت در ماموریت‌هایش پی بگیرد./س


برچسب ها: پیام ، بزرگ ، بیداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.