وزير دفاع حضور پر شکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن را پاسخي دندان‌شکن به دشمنان دانست و گفت: هيچ مانعي نمي‌تواند مردم را در راه پايبندي به ارزش‌هاي انقلاب باز دارد.

"سردار احمد وحيدي" وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، پيام 22 بهمن امسال را پايبندي مردم به آرمان‌هاي انقلاب دانست و گفت: مردم همواره در سي و چهار سال پس از پيروزي انقلاب با حضور در صحنه، پايبندي‌شان را به آرمان‌هاي انقلاب ثابت کردند و مسئولان بايد همه تلاش خود را به کار گيرند تا به مردم خدمت کنند.

وي سي و چهارمين حماسه ملت ايران در "22 بهمن 1391" را  پاسخي دندان‌شکن به دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم همواره پيگير آرمان‌هاي انقلاب در عرصه‌هاي علمي- فناوري، دفاعي و اقتصادي بوده‌اند و مشکلات به هيچ عنوان نمي‌تواند آنان را در راهي که سي و چهار سال است پيموده‌اند، باز دارد.

وزير دفاع همچنين با اشاره به جديدترين پهپاد بومي که قرار است در سوم خرداد 1392 رونمايي شود، اظهار داشت: اين پهپاد داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردي در عرصه دفاعي است و به لحاظ تکنولوژي مي‌تواند ماموريت‌هايي را در حوزه شناسايي و اقداماتي که در حوزه دفاعي مطرح است، انجام دهد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: پهپاد ، دشمنان ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار