رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: ماموران تخصصی این حوزه توانستند از مخزن cng یک دستگاه سمند بیش از 60 کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط نمایند.

 سرهنگ سعید لیروای در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: عوامل تخصصی یگان های مبارزه با مواد مخدر پایتخت با درایت های خود و آموزشهای لازم شبانه روز در تلاش برای ریشه کردن مواد مخدر هستند.

وی افزود: در همین راستا ماموران با حضور گسترده خود در محدوده کلانشهر تهران توانستند با تیز هوشی در ساعت 4:45 بامداد روز جاری در محل عوارضی اتوبان قم به تهران به یک دستگاه سمند نقره ای رنگ مشکوک شدند و او را جهت بررسی توقیف نمایند.

این مقام مسئول انتظامی فاتب در پایان خاطر نشان کرد: ماموران در بررسی اولیه توانستند مورد خاصی را کشف کنند لذا به جهتی که ماموران تخصصی این حوزه هیچ گاه در ظن خود دچار اشتباه نمب شوند خودروی مذکور را به همراه راننده به نام همت 42 ساله به پایگاه انتقال دادند و در بررسی دقیق تر از خودرو توانستند از داخل کپسول گاز کقادیر 37 کیلو و 97 گرم تریاک و 23 بسته و 23 کیلو 155 گرم حشیش، 22 بسته کشف و ضبط نمایند لذا پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاء گردید./ل

برچسب ها: کیلو ، کپسول ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار