جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اندام استکبار جهانی از خروش ملت در 22 بهمن به لرزه درآمده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی افزود: مسئولان باید قدردان ملت بوده چرا که این مردم با حضور خود بار دیگر تبعیت محض از ولایت فقیه را ثابت کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم مازندران بار دیگر ثابت کردند که توطئه های استکبار خللی در اراده آنان ایجاد نخواهد کرد.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد با فشارها و تحریم ها بر افکار مردم فشار بیاورد، تصریح کرد: دشمن از راهپیمایی ملت در 22 بهمن هراس افتاده است.

وی با بیان اینکه استکبار با حربه تحریم می خواهد ولایت را از مردم جدا کند، یادآور شد: مقاومت، ایستادگی و راهپیمایی نوعی عبادت است.

این مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اعلام اینکه انقلاب اسلامی مولود امام، رهبری و ولایت فقیه است، افزود: مسئولان باید حفظ اتحاد و همدلی، اجازه رسوخ دشمن به اتفاقات داخلی کشور را ندهند.

حاجی صادقی افزود: دشمن با تحریم نمی تواند مردم را از اعتقادات شان دور کند چرا که این ملت، بارها در امتحانات مختلف انقلاب و نظام سرافراز بیرون آمدند.

در پایان این مراسم، قطعنامه ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای حمایت قاطع ملت از ولایت و دهه فجر قرائت شد./س

برچسب ها: استکبار ، خروش ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.