راهپيمايي پرشور مردم تهران در سي‌وچهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي حاشيه‌هاي جالبي در پي داشت.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، راهپيمايي سي‌و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور گسترده و پرشكوه مردم ايران برگزار شد.

در اين راهپيمايي جمع كثيري از مردم در رده‌هاي سني مختلف حضور داشتند به طوري كه شاهد بوديم پير و جوان با گرايشات فكري گوناگون دوشادوش يکديگر در اين عرصه حضور پررنگي داشتند.









اختصاص غرفه‌هاي فرهنگي متنوع، پخش پوسترهايي با محتواي بيانات رهبري، اجراي حركات ورزشي وايجاد غرفه شعارنويسي از مهترين اقداماتي بود كه از سوي شهرداري تهران در راهپيمايي امروزانجام شد.



همچنين در راهپيمايي امروز چهره‌هاي سياسي بسياري حضور داشتند كه در اين ميان مي‌توان به حضور محمد هاشمي به همراه نوه‌اش، حجت‌الاسلام حسن روحاني از نامزد‌هاي احتمالي انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده، سرلشكرفيروز‌آبادي فرمانده ستاد كل نيروهاي مسلح به همراه خانواده‌اش، دريادار سياري، حجت‌الاسلام رسايي به همراه دخترش، عليرضا دبيرعضوشوراي اسلامي شهر تهران و سرداراحمد وحيدي وزير دفاع اشاره كرد.









در راهپيمايي امروزمردم نسبت به برقراري رابطه با آمريكا واكنش جدي نشان داده و باسر دادن شعار‌هايي چون مذاكره با شيطان خيانت به قرآن و ملت است بر مواضع خود نسبت به قطع ارتباط با آمريکا تاکيد کردند.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار