رئیس مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه در حال حاضر بیشترین فشار بر روی مردم مشکلات اقتصادی است، گفت: همه مسئولان بايد تلاش كنند تا مشكلات اقتصادي مردم رفع شود، گفت:‌ 22 بهمن ثابت کرد که مردم در بیعت خود با رهبری و ولایت ثابت قدم هستند و توطئه‌ها و سخنان منحرفان نمی‌تواند مانع از حرکت این ملت به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ علی لاریجانی امروز ۲۲ بهمن‌ماه در راهپیمایی پرشور مردم قم حضور پیدا کرد.

وي همگام با مردم این شهر از چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) راهپیمایی کرد.


لاریجانی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران: همه بايد براي رفع مشكلات اقتصادي مردم تلاش كنيم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه در حال حاضر بیشترین فشار بر روی مردم مشکلات اقتصادی است، گفت: همه مسئولان بايد تلاش كنند تا مشكلات اقتصادي مردم رفع شود.
علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره حضور گسترده مردم در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن و پيام آن براي دشمنان گفت: من از حضور هوشندانه و با بصيرت مردم ايران در راهپيمايي تشکر مي‌کنم، براساس اطلاعات به‌دست آمده حضور مردم در تمامي شهرها چشمگير بوده و در شهر مقدس قم هم جميع مردم حضور يافتند.

وي افزود: مردم قم از ابتداي انقلاب در صحنه‌هاي گوناگون نقش پيشروي ايفا کردند و در تمامي عرصه‌هاي انقلاب حضوري پرشور و گسترده داشتند.

لاريجاني همچنين در پاسخ به سوالي درخصوص تأثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر تحقق اهداف انقلاب اسلامي، گفت: وجه نخست حضور مردم در راهپیمایی اعلام قدردانی و پاسداشت دستاوردهای انقلاب است و از آنجا که انقلاب ما مردمی است هر چه حضور مردم بیشتر باشد اثرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

وي در ادامه به وجه دوم حضور مردم در صحنه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از کشورهای جهان به حرکت مردم ايران و حضور آنها در راهپیمایی نگاه می‌کنند و می‌بینند که آیا حضور مردم نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است یا کمتر؟

رئيس قوه مقننه با بیان اینکه دشمنان ما حضور مردم در صحنه را معیاری برای افزایش یا کاهش شیطنت‌هایشان قرار می‌دهند، تصریح کرد: هر قدر مردم بیشتر در صحنه حاضر باشند، آنها می‌فهمند که باید از شیطنت‌های خود دست بردارند.

لاريجاني همچنين اظهار داشت:  حضور مردم در عرصه‌هاي گوناگون به این معناست که فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد تأیید مردم است، مسئولان نیز باید پیام حضور مردم در راهپیمایی را به عنوان همبستگی ملت با رهبری درک کرده و همّتشان باید صرف حل مشکلات معیشتی مردم شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: بیشترین فشاری که روی مردم است، فشار مشکلات اقتصادی است و همه باید تلاش کنیم تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.


لاريجاني: هدف دشمنان سست کردن اراده ملت است/ حضور حماسی امروز مردم، پاسداشت یک دستاورد بزرگ است

در ادامه نيز علی لاریجانی در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن قم در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حضور حماسی مردم تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام راحل  و انقلاب است،‌ تصریح کرد: این حضور پرشور به نوعی پاسداشت از یک دستاورد بزرگ است.

وي همچنين افزود: در شرایط فعلی کشور که حلقه‌های آخر شگرد‌ها و ماجراجویی‌های آمریکا را درک می‌کنیم،‌ حضور حماسی ملت نشانه این است که رفتارها و فشارهای سیاسی و اقتصادی آمریکا بر استقامت مردم هیچ تاثیری ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هدف دشمنان سست کردن اراده ملت است،‌ خاطرنشان كرد: این حضور حماسی و استقامت و پایداری ملت این پیام را به دشمنان می‌دهد که آنها باید خواسته‌های خودشان را متعادل کنند و نمی‌توانند رفتارهای خود را این گونه به ملت تحمیل کنند.

لاریجانی در جمع مردم قم: 22 بهمن پيشگامي مردم در بيعت با رهبري را اثبات كرد/ تجلی شکست منحرفان و لیبرال‌ها با حضور پرشور مردم در راهپیمایی


همچنين علی لاریجانی در جمع راهپیمایان شهر مقدس قم پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پاسخی به یاوه گویان و کج اندیشان خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران مصداق پیروزی حق علیه باطل است.

وي با بیان اینکه مردم قم همیشه پشتیبانی از ولایت و انقلاب را ثابت کرده‌اند، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی شکست مستکبران، منحرفین و لیبرال‌هاست.

رئيس قوه مقننه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، نظام ضد دینی و ضد اسلامی را از میان برد، خاطرنشان كرد: ایران با راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) زلزله‌ای سیاسی را برای جهان اسلام به اثبات رساند.

لاریجانی ادامه داد: این انقلاب به پشتوانه روحانیت توانست تحلیل‌گران غربی و مستکبران جهانی را شگفت زده کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ۲۲ بهمن ثابت کرد که مردم در بیعت خود با رهبری و ولایت ثابت قدم هستند و توطئه‌ها و سخنان منحرفان نمی‌تواند مانع از حرکت این ملت به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

گفتني است؛ صبح امرور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم چند نفر که مشخص بود از قبل سازماندهی شده‌اند، با برهم زدن سخنرانی دکتر لاریجانی سعی در ایجاد آشوب در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها کردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار