مدرس حوزه و دانشگاه گفت: ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند كه تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان كوچكترین تاثیری بر انقلاب اسلامی نداشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت ‌الاسلام سید 'شرف‌ الدین ملك ‌حسینی' در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گچساران افزود: 22 بهمن روز استكبارستیزی و نابودی تمام ساختارهای فرسوده دشمنان و استكبار جهانی است.
وی 22 بهمن را روز احیای احكام اسلامی و فضایل انسانی دانست و بیان كرد: 22 بهمن روز شكسته شدن هیمنه پوشالی شرق و غرب و غیرت، همیت و شرف ملت ایران است.
ملك حسینی اظهار كرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال های گذشته دارای شرایط خاصی بود و مردم همیشه در صحنه شهرستان گچساران با حضور حداكثری خود تمام نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را خنثی كردند.
وی با تاكید بر اینكه این انقلاب به راحتی به دست نیامده كه توطئه های دشمنان بتواند تاثیری بر آن بگذارد، عنوان كرد: ملت ایران با اتحاد مثال زدنی خود در برابر تمام مشكلات و توطئه های استكبار جهانی استقامت می كند.
ملك حسینی با اشاره به اینكه دشمن شعار جدیدی به نام مذاكره با ایران را برای رفع مشكلات مطرح كرده، ابراز داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب این شعار حربه و فتنه جدیدی از سوی دشمن است كه قصد دارد با نام مذاكره و تحریم از درون به انقلاب ضربه بزند.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه كهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران همچون سایر قشرهای ملت ایران با تمام وجود در برابر قدرت های پوشالی دشمنان ایستادگی خواهد كرد.
ملك حسینی گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها یك انقلاب سیاسی نبود بلكه فرهنگی و اجتماعی بود.
ملك حسینی بیان كرد: قشرهای مختلف ملت ایران باید بر اساس وظیفه شرعی در تمام عرصه ها و صحنه های انقلاب شركت فعال كرده و از آرمان های نظام حفاظت كنند.
وی وحدت و همدلی را رمز پیروزی انقلاب دانست و اظهار كرد: قومیت گرایی ها نباید وحدت ملی را كمرنگ كنند.
این مدرس حوزه و دانشگاه عنوان كرد: ایران اسلامی در زمینه رشد علمی به جایی رسیده كه نیاز به سایر كشورها ندارد و این از بركات پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ملك حسینی با اشاره به اینكه دشمن مایل نیست ایران اسلامی به یك الگو تبدیل شود، ابراز داشت: دشمنان از الگو شدن ایران هراس دارند و می خواهند ایران تا همیشه محتاج و وابسته به استكبار جهانی باشد.
وی افزود: ماهواره ها و فیلم های غربی تا حدودی بر حجاب، عفاف و غیرت جوانان ایران اسلامی تاثیر گذاشته و باید با امر به معروف و نهی از منكراین معضل مهم فرهنگی برطرف شود.
ملك حسینی نقش صدا و سیما و رسانه های ملی برای مقابله جدی با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان را ارزنده و چشمگیر دانست.
وی گفت: تورم و افزایش هزینه های زندگی همه را به ستوه آورده و نباید مردم از گرانی ها رنج ببرند زیرا انقلاب اسلامی ایران انقلاب اخلاق است.
ملك حسینی بیان كرد: افشاگری ها هیچ سودی به حال مردم ندارد و نباید بین مسوولان اجرایی كشور كوچكترین اختلافی پیش آید زیرا وظیفه مسوولان دفاع از حقوق مردم است./س

برچسب ها: فشار ، اقتصادی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.