"سارق هویت" در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل 36.6 میلیون دلار، در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی،"سارق هویت" در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل 36.6 میلیون دلار، در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
 
گارگردان: ست گوردون
نویسنده: کریگ مازین
بازیگران: جیسون بیتمن ، ملیسا مک کارتی و جان فاورو.... 

"جسدهای گرم" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 11.5 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 36.7  میلیون دلار رساند و در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: جاناتان لوین
نویسنده: جاناتان لوین
بازیگران: نیکلاس هولت، ترسا پالمر و جان مالکوویچ .... 
خلاصه داستان:بعد از اینکه جولی توسط یک زامبی غیر طبیعی به نام "آر" از یک حمله نجات داده می شود رابطه ای نا متعارف بین آنها شکل می گیرد رابطه ای که می تواند زندگی بقیه زامبی ها را تحت تاثیر خود قرار دهد و ...
" عوارض جانبی " در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 10 میلیون دلار در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: استیون سودربرگ
نویسنده: اسکات زد. بورنز
بازیگران: جود لا ، رونی مارا و کاترین زتا-جونز .... 
خلاصه داستان: امیلی و مارتین یک زوج موفق نیویورکی هستند. زمانی که یک داروی جدید توسط روانشناسِ امیلی برای درمان اضطراب وی تجویز می شود، به دلیل عوارض جانبی دور از انتظار این دارو زندگی شان دگرگون می شود و ....

"کتاب بارقه امید" در سیزدهمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 6.91 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 90  میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: دیوید او. راسل
نویسندگان: دیوید او. راسل و متیو کوییک
بازیگران: بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو......
خلاصه داستان: بعد از اینکه انیستیتوی روانی با مشکلات مالی مواجه شد و محدودیت هایی در پذیرش بیماران داشت؛ معلم سابق ؛ پت سولیتانو پیش والدین اش بر می گردد و تلاش می کند روابط اش را با همسر سابق اش بهبود ببخشد. وقتی او با تیفانی ؛ یک دختر عجیب که او هم مشکلات خاص خودش را دارد آشنا می شود اوضاع پیچیده تر می شود.

" هنسل و گرتل: شکارچیان جادوگر " در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.75 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 43.8 میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: تامی ویرکولا
نویسندگان: تامی ویرکولا و دانته هارپر
بازیگران: جرمی رنر ، جما آرترتون و فامکی جانسن .... 
خلاصه داستان: بعد از گذشت قصه های پریانی، هنسل و گرتل اکنون جایزه بگیر هایی هستند که در تمام دنیا در تعقیب جادوگرها هستند و آنها را از بین می برند. همانطور که افسانه ماه خونین نزدیک می شود، این برادر و خواهر با شکل جدیدی از شر رو به رو می شوند، شری که رازی از گذشته آنها را در خود دارد و .....

" مامان" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 4.32 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 64 میلیون دلار رساند و در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: اندرس موچیتی
نویسندگان: اندرس موچیتی،نیل کراس و باربارا موچیتی
بازیگران: جسیکا چاستین، نیکولاج کاستر والدائو، دانیل کاش.... 
خلاصه داستان: آنابال و لوکاس با چالشی برای بزرگ کردن بچه های برادر لوکاس مواجه هستند. بچه هایی که مدت پنج سال در جنگل تنها رها شده بودند و به نظر می رسد که بسیار مظلوم باشند...اما آنها واقعا تنها بودند؟

"سی دقیقه بامداد" در هشتمین هفته اکران خود با فروشی معادل 4 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 83.6 میلیون دلار رساند و در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: کاترین بیگلو
نویسنده: مارک بول
بازیگران: جسیکا چاستین، جیسون کلارک، جوئل ادگرتون....
خلاصه داستان: این فیلم درباره یک وقایع نگاری طولانی مدت ده ساله برای پیدا کردن و شکار رهبر گروهی تروریستی القاعده، اسامه بن لادن بعد از حملات سپتامبر 2001، و مرگ او به دستان نیروی دریایی آمریکا در می سال 2011.

"آرگو" در هجدهمین هفته ی اکران خود، با فروشی معادل 2.5 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 124 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: بن افلک
نویسندگان: کریس تریو
بازیگران: بن افلک ، برایان کرانستون و آلن آرکین ....
خلاصه داستان: همچنان که انقلاب سال 57 ایران به نقطه اوج خود می رسد، یک مامور متخصص سی آي ای برای آزادی شش امریکایی که در خانه سفیر کانادا پناه گرفته اند یک نقشه پر مخاطره را طرح ریزی می کند و...

"جانگوی آزاد شده" در هفتمین هفته ی اکران خود، با فروشی معادل 2.29 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 155 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: کوئنتین تارانتینو
نویسندگان: کوئنتین تارانتینو
بازیگران: جیمی فاکس، کریستف والتس و لئوناردو دی‌کاپریو....
خلاصه داستان: یک برده با کمک مربی اش از بند رها می شود و با کمک و تعلیم های او تبدیل به یک جایزه بگیر می شود. جانگو برای آزادی همسرش از دست یک مزرعه دار بی رحم اهل می سی سی پی راهی سفر می شود و...

" شلیکی به سر" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 1.98 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 8.17 میلیون دلار رساند و در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: والتر هیل
نویسنده: الکساندرو کامون
بازیگران: سیلوستر استالونه، سانگ کانگ و سارا شاهی.... 
خلاصه داستان: بعد از اینکه همکار یک آدم کش و همکار یک پلیس نیو اورلئانی کشته می شوند، دو عضو باقی مانده برای نابودی دشمن مشترکشان اتحادی را در میان خودشان تشکیل می دهند و....
برچسب ها: هیولای عاشق ، سینما ، گشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار