در اطلاعيه کانون دانشگاهيان ايران در قدرداني از مردم به خاطر راهپيمايي 22 بهمن آمده است: پیام این حضور پرشور مردم به مسئولان، دعوت به وحدت و خدمت به ملت و ایستادگی در برابر فشارهای دشمنان است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اطلاعیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در تشکر از حضور حماسی مردم بابصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن به شرح زير است:

درود خداوند بر ملت مقاوم و بابصیرت ایران اسلامی ایران که در سی‌و پنجمین بهار آزادی دیگربار مراتب وفاداری و قدرشناسی خود را نسبت به انقلاب بزرگ اسلامی و آرمان‌های بلند پیشوای بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و شهیدان سرافراز، با حضوری حماسی و پرشکوه در راهپیمایی یوم‌االله 22 بهمن به نمایش گذاشتند.

این حضور گسترده و فراگیر نشان داد که ملت آگاه و بابصیرت ایران، هر زمان که لازم باشد با تمام وجود برای ایثار و فداکاری در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حاضر هستند.

پیام این حضور پرشور مردم به مسئولان، دعوت به وحدت و خدمت به ملت و ایستادگی در برابر فشارهای دشمنان است. مردم بابصیرت ایران اسلامی در انتخابات سال آینده نیز با حضور خود ، ولایت‌مداری‌ و ایستادگیشان در مقابل زورگویان عالم را اثبات خواهند کرد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از همه اقشار انقلابی مردم کشورمان که علی‌رغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی با حضور آگاهانه و مسئولانه خویش به استمرار حماسه انقلاب اسلامی و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی‌» همت گماردند، صمیمانه تشکر می‌نماید.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار