رضا فیاضی بازیگر نقش "فردوست" در معمای شاه می‌گوید: "حسین فردوست" شخصی سلطنت طلب بود که شاه را فاقد هرگونه توانایی می‌دانست.

رضا فیاضی بازیگر نقش "فردوست" در "سریال معمای شاه" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: جوانی "حسین  فردوست" را  "بهرنگ عربی" بازی می‌کند و هنوز نوبت ایفای نقش من فرا نرسیده است.


وی افزود: ایفای نقش دوره میانسالی "حسین فردوست" را برعهده دارم و در این راستا نیز مطالعات بسیاری را انجام داده ام.
فیاضی در خصوص شخصیت "فردوست" اظهار داشت: کتابهایی را در مورد ظهور و سقوط پهلوی و ماهیت "فردوست" مطالعه کرده ام.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر برای شناخت بیشتر شخصیت "فردوست" از مشاهدات شخصی آدمهایی که به نوعی با او در ارتباط بوده نیز استفاده کردم.




بازیگر نقش "فردوست" با اشاره به اعترافات این فرد ابراز داشت: هر چه شاه اصرار می کند که "فردوست" از کشور خارج شود او در ایران می ماند و امید به تغییر همه امور دارد.


فیاضی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی "فردوست" دست به اعترافاتی زده و تصمیم به خدمت کردن برای نظام می‌گیرد.
بازیگر مجموعه "کلاه پهلوی" افزود: "فردوست" فردی زیرک و با نفوذ بوده که می‌خواست به جای شاه او بر تخت سلطنت بنشیند و پهلوی ها را خیلی ترسو می‌دانست.



وی با اشاره به افشاگریهایی که در این مجموعه اتفاق خواهد افتاد، گفت: در "معمای شاه" شخصیت و زندگی سیاسی و اجتماعی خیلی ها مورد بررسی قرار گرفته و مخاطبان شاهد دیدن و شنیدن خیلی از ناگفته ها خواهند بود.




این پیشکسوت عرصه تئاتر خاطرنشان کرد: کارگردان "معمای شاه" محمدرضا ورزی، شخصی باهوش و وارد به تکنیک های فیلم و سریال سازی است که من با وجود او و تیم حرفه ای امیدوارم این مجموعه مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.





فیاضی تصریح کرد: به امید خدا از هفته آینده اگر برنامه ای تغییر نکند من وارد تیم بازیگران و ایفاگر نقش دوران میانسالی "فردوست" خواهم شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار