تجربه در ایفای نقش های تاریخی در سریالهای مختلف ایفای نقش شهید نواب را برایم آسانتر می کند.

حسام نواب صفوی، بازیگر نقش نواب صفوی در مجموعه "معمای شاه" در مصاحبه با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بازی در نقش شهید نواب صفوی کار بسیار سختی است اما من با توجه به تجربه ام در دیگر سریالهای تاریخی از عهده این نقش برخواهم آمد.


وی با اشاره به بازی خود در نقش های سیدجماالدین اسد آبادی در "عمارت فرنگی" گفت: من قبلاً در فیلم "عمارت فرهنگی" با محمدرضا ورزی تجربه‌ی کار داشتم و از اینکه دوباره با وی همکاری می کنم احساس خرسندی دارم.

نواب صفوی تصریح کرد: بازی در نقش های تاریخی دارای ابعاد و روش هایی خاص است و سختی های بسیاری هم دارد اما من با توجه به تجربیاتم در نقش های تاریخی از عهده اینگونه نقش ها بر می آیم.

حسام نواب صفوی در خصوص نقش شهید نواب صفوی و کنیه خود گفت: "نواب صفوی" کنیه و نام خانوادگی من است و هر روز من به این نام خطاب می شوم.

وی افزود: به طور حتم حساسیت هیچ کسی روی این نقش به مانند خود من نمی تواند باشد و تمام توان و نیروی خود را برای ایفای نقش خواهم گذاشت.

وی در پایان اظهار داشت: در انتهای این سریال در خصوص کنیه خود به طور مفصل صحبت خواهم کرد.

وی در خصوص غیبت یکساله خود در سینما گفت: به دلیل کارآموزی در قوه قضائیه مدتی از سینما فاصله گرفتم وبه دوره کاریم در رشته حقوق پرداختم.

نواب صفوی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر در سینما و در جشنواره فجر امسال فیلمی ندارم اما برای آینده نزدیک "انیمیشن 1500" فیلمی را در ژانر کودک در دست اقدام دارم.

وی در مورد جشنواره فجر امسال  جشنواره باید شروع و فیلم ها پخش شود تا بتوانیم در خصوص این موضوع اظهار نظر کنیم در حال حاضر نظر خاصی در خصوص این موضوع ندارم./ص

برچسب ها: ت ، ت ، ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
تشکر
آخرین اخبار