رامبد جوان ، بازیگر سینما ،تئاتر و تلویزیون با پیوستن به هنرمندان بخش "نگاه هنرمند " در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران گوشی تلفن همراه را برای ساخت تازه ترین فیلم اش برگزید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، این هنرمند قرار است با استفاده از گوشی تلفن همراه ، برای حضور در بخش نگاه هنرمند فیلم بسازد.
رامبد جوان ، کارگردان ، مجری و بازیگر شناخته شده کشور که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل بخش مسابقه سینمای ایران را با فیلم گناهکاران از آن خود کرد در بخش نگاه هنرمند حضور خواهد داشت.
جوان که از سال 73 تا کنون مجموعه های تلویزیونی گمگشته ، نشانی ، مسافران و توطئه فامیلی و در سینما اسپاگتی در هشت دقیقه ، پسر آدم ، دختر حوا و ورود آقایان ممنوع را کارگردانی کرده بازی در 18 فیلم سینمایی و 14 مجموعه تلویزیونی موفق را در پرونده کاری دارد.
فیلم سینمایی "نیکان و بچه غول" آخرین فیلم سینمایی رامبد جوان در سال 91 بود که در کنار ویشکا آسایش و انوشیروان ارجمند و ... در آن به ایفای نقش پرداخت اما این فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال نرسید.
بخش نگاه هنرمند با حضور 10 چهره سرشناس هنری در اردیبهشت ماه 92 برگزار می شود.
گفتني است؛ اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین در تهران و دیگر استان های کشور برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود در زمینه فیلم و عکس موبایلی را از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi ارسال کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار