مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف:دانشگاه به عنوان کانونی برای نقد و تصمیم گیری؛ با برگزاری کنگره موبایل ایران قصد دارد به عنوان یک تصمیم ساز، روند سیاست گذاری و تصمیم گیری حاکمیتی در این حوزه را در سطح کشور پشتیبانی کند.

دکتر رضا باقری مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه کنگره موبایل فعالان تخصصی تلفن همراه را به یک هم گرایی فکری و اجرایی در فضای هم اندیشی و تضارب آراء فرا می خواند به خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران بیان داشت: این کنگره بهترین فرصت استفاده از ظرفیت ها و نوآوری های قابل ایجاد، بر بستر تلفن همراه است.
 
وی با بیان اینکه کنگره موبایل بستری برای تعامل و هم اندیشی فعالان حوزه فناوری های همراه است، گفت: این کنگره فرصتی فراهم می آورد تا تمامی اعضای صنف تلفن همراه در کنار یکدیگر برای تشکیل یک اکوسیستم پایدار، همکاری کنند.
 
وی با بیان اینکه 4 همایش تخصصی تحت عناوین همایش خدمات ارزش افزوده همراه،  خدمات دولت همراه، خدمات مالی و پرداخت همراه و همایش محتوا و نرم افزار همراه برگزار می شود، افزود: درصدد هستیم در راستای این همایش ها فعالان تخصصی را به یک هم گرایی فکری برسانیم و بستری برای تحول در این حوزه فراهم کنیم.
 
وی  با اشاره به مسوولیت اجتماعی دانشگاه، ادامه داد: دانشگاه با اضافه کردن قسمت جشنواره به کنگره موبایل سعی کرده به رسالت اجتماعی خود مبنی بر آشنایی عموم با فناوری های نوین عمل کند.
 
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف گفت: این بخش از کنگره، مخاطب عمومی دارد که با محوریت مخاطب، محیطی برای ارایه نوآوری ها و خلاقیت های تمامی افراد در زمینه ایده های تازه و نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه مهیا می کند.
 
وی با اشاره به اینکه مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف بانی برگزاری کنگره موبایل در ایران است، ادامه داد: توسعه روابط و حضور دانشگاه از حیطه پژوهشی، ایجاد یک بستر برای تبادل اطلاعات و تجارب متخصصان، سرعت بخشیدن و افزایش کیفیت فرایند تصمیم گیری سیاستگذاران و تصمیم گیران این عرصه و در نهایت حضور اجتماعی دانشگاه در جامعه و آشنایی مردم با  فناوری های روز و ایجاد بستری برای ارایه خلاقیت های آن ها، از جمله دلایل برگزاری این رویداد توسط دانشگاه صنعتی شریف است.
 
باقری افزود: از سوی دیگر نیز ، طیف قابل توجهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در رشته های ارتباطات و فناوری اطلاعات تحصیل کرده و بیش از 50 درصد حجم قراردادهای علمی و پژوهشی دانشگاه، مربوط به پروژه های ICT است و در نهایت روابط بی نظیر دانشگاه با اپراتورهای تلفن همراه و سایر فعالان اصلی این حوزه، سبب شده است تا دانشگاه به عنوان متولی برگزاری کنگره موبایل ایران، ایفای نقش کند.
 
لازم به ذکر است، کنگره موبایل ایران به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه در کشور، 29 بهمن لغایت 2 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود./ع2
برچسب ها: تلفن ، همراه ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.