دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت با تقدیر از برگزاری نخستین جشنواره ملی صدای عشایر، تمام ابعاد زندگی عشایر را زیبا خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري؛ رئیس جمهور، با بیان این مطلب گفت: روحیه، صمیمیت و تعهد به وطن عشایر، همه و همه زیبا است.
دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: آداب و رسوم عشایر جزء فرهنگ ما و بسیار ارزشمند هستند.
 خاطر نشان می‏شود نخستین جشنواره ملی صدای عشایر 14 تا 19 بهمن ماه همزمان با جشن‏های پیروزی انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
گردشگری با علایق ویژه در سبد خانوارهای ایرانی قرار می گیرد
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در حاشیه جلسه هیات دولت از برگزاری جشنواره عشایر درتمامی 31 استان خبر داد وگفت: گردشگری با علایق ویژه در سبد خانوارهای ایرانی قرار می گیرد.
دکتر « محمد شریف ملک زاده»گفت: جشنواره ملی صدای عشایر با استقبال بسیار خوبی برگزار شد و با احتساب بازدیدکنندگان کوچ نمادین عشایر ، 7 میلیون نفر از این جشنواره بازدید کردند.
وی برگزاری جشنواره ملی صدای عشایر را نقطه عطفی در فعالیت‏های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواند و افزود: موفقیت برگزاری جشنواره صدای ملی عشایر موجب قرار گرفتن گردشگری با علایق ویژه در سبد خانوارهای ایرانی شده و در آینده سایر استان‏ها نیز میزبان آن خواهند بود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار