دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان برگزار کننده اولین جشنواره ملی صدای عشایر ایران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در پیام تبریک و قدردانی طالب ریفاعی، آمده است: من بسیار مفتخرم به برگزار کنندگان اولین جشنواره ملی صدای عشایر ایران و نمایشگاه جنبی قبایل و عشایر تبریک عرض نمایم. تردیدی وجود ندارد که در معرض نمایش گذاردن اصالت های قومی و فرهنگی کشور جذاب و زیبای شما موفقیت بزرگی است. 

سازمان جهانی جهانگردی متعهد به این امر است که گردشگری مسئولانه، پایدار و قابل دسترس را در سراسر جهان تبلیغ و ترویج نماید.
 
 این پایداری و ثبات همچنین در خصوص حفظ و نگهداری میراث فرهنگی و ثبات اقتصادی و مدیریت زیست محیطی نیز مصداق خواهد داشت.
 
در این راستا به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری جمهوری اسلامی ایران برای ترویج و تبلیغ ارزش های میراث فرهنگی کشورشان تبریک می گویم. این امر به دلیل احترام به نسل های گذشته قبایل و عشایر ایران و همچنین به دلیل تعلیم و تربیت نسل امروز نقش کلیدی و حیاتی در توسعه کشور ایفا می نماید. 

اکنون می خواهم به مناسبت برگزاری اولین جشنواره صدای عشایر ایران و برداشتن گام نخستین در این زمینه تبریک عرض نموده و برای شما رویدادی پربار، سازنده و سرشار از موفقیت آرزو می نمایم.

متاسفانه شخصا قادر به شرکت در این رویداد نبوده ام، لذا بدین وسیله سازمان جهانی جهانگردی به ویژه در برنامه منطقه ای آسیا و اقیانوسیه، اظهار امیدواری می کند تا در آینده همکاری نزدیک و مستمری با جمهوری اسلامی ایران داشته باشد. به امید آن که فواید صنعت گردشگری تا آنجا که ممکن است به تعداد بیشتری از افراد در جهان ارائه شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار