بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر؛

طرفداري خواجه اميري از تيم استقلال در كنسرتش/ ميوه ممنوعه جشنواره در كنسرت خواجه اميري

احسان خواجه اميري در نخستين روز از بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر در كنسرت خود با ايجاد بحثي فوتبالي از تيم استقلال طرفداري كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت احسان خواجه اميري در بخش موسيقي پاپ بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر در برج ميلاد تهران;اين خواننده جوان موسيقي پاپ در اين كنسرت با تركيبي جديد از اعضاي اركستر خود روي صحنه رفت كه پس از جدايي زايا سليمان از خواجه اميري,هومن نامداري رهبري اركستر اين خواننده نام آشنا را بر عهده گرفت.
احسان خواجه اميري در بيست و پنجمين روز از بهمن ماه و در نخستين روز از جشنواره بيست و هشتم موسيقي فجر به كنسرت خود رنگي از جنس فوتبال زد و با طرفداري از تيم استقلال به عنوان تيم ورزشي مورد علاقه اش,بحثي شيرين و جذاب را بين طرفداران خود به راه انداخت و به اين بهانه آرش برهاني و فرزاد حاتمي بازيكنان تيم استقلال را به عنوان ميهمانان ويژه خود معرفي كرد.
احسان خواجه اميري در بخشي از اجراي خود گفت: تصور مي كنم پرشورترين اجرايي كه تاكنون در دوره هاي مختلف جشنواره موسيقي فجر داشته ام در نخستين روز جشنواره بيست و هشتم و در نوبت دوم اجرابوده است.
نبض اركستر احسان خواجه اميري در روز نخست جشنواره موسيقي فجر در دستان هومن غفاري نوازنده حرفه اي درامز اركستر اين خواننده جوان بود و او بود كه مخاطبانرا به خوبي به وجد آورده بود.
اين خواننده عرصه موسيقي پاپ در اين كنسرت 17 قطعه اجرا كرد كه اين قطعه ها را,احساس آرامش,شيرين,ميوه ممنوعه,اين حقم نيست,هرچي آرزوي خوبه,دوستي,كجايي,دارم ميام پيشت,دريا,نابرده رنج,آرزو,درد منو كي ميفهمي,لحظه,نميدوني,نميدونم,سلام آخر و پرنده تشكيل ميدادند.
خواجه اميري در اجراي زمستاني خود با اداي احترام به تمامي علاقه مندان موسيقي سنتي دو قطعه دوستي و پرنده را به عنوان دو اثر به يادماندني پدرش ايرج خواجه اميري براي مخاطبان خود اجرا كرد.
اعضاي اركستر احسان خواجه اميري را هومن نامداري به عنوان رهبر اركستر و نوازنده پيانو و ساكسيفون,اميد حجت گيتار الكتريك,هومن غفاري درامز,احسان ني زن ويلن,سيامك پناهي پركاشن,محمد كاظمي كيبورد,مهرداد هزارخاني گيتار باس,سيامك كريم پور ترمبون,علي ضرابي ترمپت و كاميار ماندگاريان ترمپت تشكيل مي دهند.
گفتي است,احسان خواجه اميري در نخستين روز از بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجردر دو نوبت 18:30 و 21:30 با مخاطبان خود ديدار كرد./ي2

گزارش از: بهاره كنجكاوفرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
زنده باد پرسپولیس
آخرین اخبار