فرزاد فرزين در كنسرت خود در بخش پاپ بيست و هشتمين جشنواره موسيقي فجر قطعه ماندگار "جغرافيا" را به عنوان نمادي از صلح طلبي ايرانيان، براي مخاطبان خود اجرا كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت فرزاد فرزين در بخش پاپ بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر در برج ميلاد تهران، اين خواننده جوان كشورمان نخستين حضور خود را در دوره بيست و هشتم جشنواره بين المللي موسيقي فجر و در ميان انبوهي از علاقه مندان خود در بيست و هفتمين شب از بهمن ماه و سومين روز از جشنواره تجربه كرد.
فرزاد فرزين خواننده اي جوان و خلاق در عرصه موسيقي پاپ كشورمان است و به جرات مي توان گفت او هميشه براي مخاطبانش ارزش ويژه اي قائل مي شود و به همين دليل هركنسرت وي با كنسرت هايي قبلي تفاوت هاي بارزي دارد.
اين خواننده با استعداد موسيقي پاپ با اشاره به اينكه هدفش از برگزاري كنسرت انجام فعاليتي فرهنگي است، گفت: سعي هميشگي ام بر اين است تا در اجراي برنامه ها از هيچ چيز براي طرفدارانم كم نگذارم زيرا هدف من انجام فعاليتي فرهنگي است نه دستيابي به سود مالي و با توجه به اين موضوع براي كنسرتم در جشنواره موسيقي فجر نيز اتفاقات غافلگير كننده اي تدارك ديده ام.
پيش از اجراي قطعه دلنشين "راه من" صحنه اجراي فرزاد فرزين با يك سنگر و تعدادي از پلاك هاي شهدا و انبوهي از گل هاي رز سرخ پرپر شده تزئين شد و اين خواننده جوان ايران زمين پس از اجراي اين اثر گفت: اين آهنگ مربوط به يك اعتقاد است كه تصور مي كنم همه ايرانيان با غيرت خودشان، اين اعتقاد را درك مي كنند.
فرزاد فرزين قطعه " بچه " را در حالي اجرا كرد كه صحنه اجرا ميزبان هيچ نوري نبود زيرا او اتفاق غافلگير كننده ديگري را براي هوادارانش تدارك ديده بود و اين اتفاق،  حضور حسام نواب صفوي به عنوان نوازنده پيانو در طي اجراي اين قطعه بود و پس از آن اين بازيگر سينما و تلويزيون كشورمان به همراه فرزاد فرزين به مخاطبان اداي احترام كردند و از صحنه خارج شدند.
پس از خروج اين خواننده مستعد از صحنه، طرفداران وي شاهد تكنوازي پيانو , ويلن و ساكسيفون توسط اعضاي اركستر بودند.
فرزاد فرزين قطعه ماندگار و دوست داشتني " ژجغرافيا" را به عنوان نمادي از صلح طلبي همه ايرانيان به عنوان قطعه پاياني براي هوادارانش اجرا كرد كه پيش از آغاز اين اجرا، دختركوچكي بخشي از قطعه جغرافيا را به عنوان مقدمه اي براي شروع، در كنار كره زمين , براي حاضران خواند و پس از آن اين خواننده جوان روي صحنه آمد كه حضور افرادي به عنوان نمادي از مليت هاي مختلف كه هريك فانوس كوچكي در دست داشتند , در ميان اين اجرا و همچنين حضور تعداد زيادي از كودكان كه همگي لباس هاي سفيد بر تن داشتند و پرچم هاي سفيدي به عنوان نماد صلح و دوستي در دست داشتند در پايان اجرا , بر جذابيت قطعه جغرافيا بيش از پيش افزود.
فرزاد فرزين در كنسرت زمستاني خود با اشاره به قطعه جديد " پشت صحنه" كه با همصدايي با محسن چاوشي خواننده , از اين خواننده كم پيداي عرصه موسيقي پاپ كشورمان نيز يادي كرد و از طرفداران خود خواست تا او را تشويق كنند.
در ميان كنسرت فرزاد فرزين كليپي از قطعه "يه زن" از آلبوم شليك براي مخاطبان پخش شد كه اين خواننده جوان اين اثر را به تمامي زناني تقديم كرد كه در مسير رويارويي با مشكلات همانند كوه استوار هستند كه اين اقدام با تشويقي بي نظير از سوي مخاطبان مواجه شد.
در كنسرت فرزاد فرزين در بيست و هشتمين جشنواره موسيقي فجر 15 قطعه اجرا شد كه اين قطعه ها را دوريت, بيا بيا, ميدونم, اون تو نيستي, دونه دونه, كي ميتونه, بچه, راه من, شانس, شورشي, ماه من, حس خوب, هفت سين, با تو و جغرافيا تشكيل مي دهند.
جديدترين عضو گروه شوك فرزاد فرزين زايا سليمان است كه به تازگي به اين گروه پيوسته و او علاوه بر نوازندگي درامز سرپرستي گروه را نيز بر عهده دارد و ساير اعضاي اركستر را امير ميلاد نيكزاد به عنوان رهبر اركستر و نوازنده پيانوو كيبورد, محمد شاكري كيبورد 2, احمد امين پور پركاشن, مهرداد معافي گيتار الكتريك, آرنل كشيشي گيتار اسپانيش, آرين كشيشي گيتار باس, عليرضا كبريايي و انوشيروان تقوي اعضاي گروه كر, كسري خديور ويلن و ايمان جعفري پويان به عنوان نوازنده چيره دست ساكسيفون تشكيل مي دهند.
گفتني است, فرزاد فرزين خواننده جوان و خلاق موسيقي پاپ كشورمان 27 بهمن و در سومين روز از جشنواره بيست و هشتم موسيقي فجر در دو نوبت 18:30 و 21:30 با طرفداران خود در برج ميلاد ديدار كرد./ي2
گزارش از: بهاره كنجكاوفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مصی
۰۹:۵۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
ما به داشتن هنرمندانی چون فرزاد فرزین عزیز در کشور عزیزمون ایران افتخار میکنیم
آخرین اخبار