رئیس جهاد دانشگاهی گفت: هدف از برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی قانون مند سازی مناظرات و مباحث تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر محمد حسین یادگاری، رئیس جهاد دانشگاهی در نشست خبری دومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با بیان این که هدف از برگزاری این مسابقات قانونمند کردن مناظرات است گفت: با ارائه چنین مسابقاتی مباحث به صورت تعریف شده و قانونمند ارائه خواهد شد.
 
وی با اشاره به این که کرسی های آزاد اندیشی و مناظرات مباحث مختلفی را مطرح می کنند اظهار کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قصد دارد با ارائه این مسابقات ادبیات مناظره ای دانشجویان را ارتقاء دهد تا بحث های مناظره ای از پشتوانه علمی برخوردار شوند.
 
رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به این که اگر دانشجویی در مورد مسئله ای نقدی مطرح می کند باید پشتوانه علمی داشته باشد تصریح کرد: مباحث با برخورداری از پشتوانه علمی اثر بخشی بیشتری خواهد داشت.
 
دکتر یادگاری ادامه داد: این مسابقات قصد دارد ادبیات چگونگی مناظره را ارائه نموده و در آخر به داوری بپردازد تا در نهایت مشخص شود کدام گروه دانشجویی نظرات اجرایی بهتری دارد.
 
وی در پایان با اشاره به این که مسابقات ملی مناظره دانشجویی به نام نشان خواجه نصیر الدین طوسی این اندیشمند ایرانی برگزار می شود خاطر نشان کرد: اندیشمندان بسیاری در ایران وجود داشته اند که متاسفانه کار چندانی برای آشنایی جوانان با این اندیشمندان صورت نگرفته است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار