استاندار اردبیل گفت: رتبه شهرداری اردبیل هم ردیف با کلان شهرها به رتبه یازدهم رسید.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، اکبر نیکزاد در جلسه شورای مسکن اردبیل به ارتقای درجه شهرداری اردبیل از دهم به یازدهم خبر داد و اظهار داشت: در کشور تنها تهران دارای درجه ۱۲ است و مابقی کلان شهرها در رتبه ۱۱ قراردارند که اردبیل نیز به جمع آنها پیوست.

متقاضیان مسکن آورده خود را تکمیل کنند
نیکزاد به احداث واحدهای مسکونی مهر در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر و پایین‌تر از ۲۰ هزار نفر اشاره کرد و یادآور شد: در بحث خود مالکین و بافت‌های فرسوده ما مشکلی از بابت تکمیل واحدها نداریم و با ارائه تخفیف از سوی شهرداری به عوارض و پروانه ساخت و سازها با قوت و قدرت ادامه دارد.
وی ضرورت تکمیل واحدهای مسکونی مهر در قالب تعاونی‌ها را یادآور شد و گفت: مسکن ۲۴ واحدی توحید در اردبیل، ۳۶ واحدی برق اردبیل، هشت واحدی سبلان ورزش، هشت واحدی امور صنفی، ۲۳ واحدی گردون مهر اردبیل و ۱۱۲ واحدی سبلان اردبیل اغلب به مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری رسیده است.
استاندار اردبیل با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها ساخت واحدهای مسکن مهر به سرعت رصد شده و در حال انجام است، عنوان کرد:‌ ما انتظار داریم ظرف یک هفته آینده جلسه جمع‌بندی در این زمینه برگزار شود تا واحدهای مسکونی آماده افتتاح برای برگزاری مراسم افتتاح با حضور مسئولان کشوری فراهم آید.
نیکزاد افزود: به نظر می‌رسد بانک‌ها در پرداختی مشکلی نداشته باشند و ضرورت دارد متقاضیان مسکن مهر آورده خود را تکمیل کرده و با دریافت دفترچه اقساط بانکی کلید منازل خود را دریافت و نسبت به سکونت در این واحدها اقدام کنند.
این مسئول‌ ادامه داد: برخی از افراد که پیش از این اجاره‌نشین بودند با مهلت خواستن چند ماهه از موجر خود مبلغ رهن اولیه را به عنوان آورده اولیه پرداخت کرده‌اند که ضرورت دارد در واگذاری واحدها به این افراد با سرعت عمل بیشتری اقدام شود.
به گزارش خبرنگار جوان از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود همچنین ازشرکت‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز خواست به سرعت در تکمیل زیر‌ساخت‌ها در این حوزه اقدام جدی داشته باشند./ا
برچسب ها: شهرداری ، اردبیل ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.