معاون پرورشی آموزش و پرورش شهربابک گفت: 250 کلاس در مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  غلامرضا شریفی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با ارائه گزارشی در زمینه اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: سال گذشته 23 آموزشگاه برای اسکان حدود 20 هزار نفر مسافر در قالب 2 هزار و 500 خانوار در نظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: در سال جاری با افزایش محل‌های اسکان، کلاس‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی از 205 اتاق به 250 اتاق افزایش می‌یابد.

امام جمعه شهربابک در این شورا گفت: مردم ولی‌نعمتان مسئولان و مسئولان خدمتگزار مردم هستند و باید خدمت‌رسانی خالصانه به ملت صورت گیرد.

حجت‌الاسلام حسن منتظری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: برخلاف تمام تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مردم حضور گسترده و دشمن‌شکنی در این راهپیمایی داشتند.

سیف‌الله امینی زاده فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهربابک هم در شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت امور پرورشی و تربیتی افزود: تقویت امور دینی والاترین تحصیل است.

در این جلسه عباس شفیعی‌خواه مدیر آموزش و پرورش شهربابک با تاکید بر استفاده از پیشنهادات شوراهای دانش‌آموزی از حضور نمایندگان آنها در شورای آموزش و پرورش شهرستان قدردانی کرد و تشکیل گردهمایی اعضای شورای دانش‌آموزی و استفاده از پیشنهادات آنها را راهگشای بسیاری از مسائل دانست.

 جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست امینی‌زاده فرماندار شهربابک و با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و اعضا و نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد./ج1

برچسب ها: کرمان ، مسافر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.