جواد نکونام، هافبک تیم استقلال با شرایط خاص این تیم را همراهی می کند، این بازیکن در رابطه با حضورش در تیم ملی با شرایط خاصی مواجه شده که برخی آنها را به رحمتی مربوط می دانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد نکونام در تیم ملی شرایط ایده آلی دارد و این موضوع در بین فوتبالی ها کاملا مشخص است، اما این درحالی است که حضور وی را در تیم ملی به شرایط خاص وی در تیم استقلال مربوط می کنند، اما این موضوع صحت ندارد و توسط اعضای تیم رد شده است زیرا اعضای این تیم مدعی شدند که جواد نکونام با تمامی اعضای تیم ملی ارتباط نزدیک دارد و در این خصوص با هیچ یک از اعضای تیم رابطه نامناسبی ندارد که این مسائل برای وی اتفاق بیفتد و رخ دهد.

گفتنی است، درخصوص عدم حضور رحمتی در تیم ملی و کناره گیری وی از تیم ملی ایران اعلام شد، که یک نفر باعث بوجود آمدن مشکلات شده است و در این خصوص از جواد نکونام نام برده می شد زیرا اعلام شد که وی رابطه در حال حاضر کسب کرده است را بدست بیاورد و با شرایطی ایده آل روبرو شود.

شایان ذکر است، رحمتی با شرایطی روبرو شده است که کی روش قصد ندارد با حضور وی در تیم ملی موافقت کند و این موضوع در حالی است که اعضای تیم استقلال حسنه ای با رحمتی ندارد و در این خصوص آمار حرف و حدیثها در این مورد افزایش پیدا می کند، اما در حقیقت این موضوع رد شد و اعلام شده است که این بازیکن در این خصوص مشکلی با رحمتی ندارد حتی مدعی شدند که وی در این مورد با اعضای تیم گفتگو کرده است تا حرف و حدیثها به اتمام برسد و حاشیه ای برای وی ایجاد نشود.

این درحالی است که مهدی رحمتی در خصوص حضورش در تیم ملی با مشکلاتی روبرو شده است که مسئولان تیم استقلال نیز پیگیر ماجرا شدند و حتی اعلام شده است که رحمتی در این خصوص اقداماتی را انجام نداده است، اما مسئولان و مربیان استقلال خواستار حضور وی در تیم ملی هستند و مدعی شدند که اگر رحمتی درون دروازه تیم ملی حاضر نمی شد و تیم را همراهی نمی کرد ایران نمی توانست امتیازاتی که تا بحال بدست آورده است را برای خود جمع آوری کند اما این اتفاق رخ نداده است و رحمتی با مسائلی روبروست که از این شرایط ایده آل دور است.

*حضور جان واریو در استقلال منتفی است

فابیو جان واریو با شرایط خاص در تیم استقلال روبرو شد این بازیکن دلیل شرایط ویژه نتوانست در تیم استقلال بماند و این تیم را همراهی کند، به همین دلیل جمع آبی ها را ترک کرد و به کشورش بازگشت تا مصدومیت خود را رفع کرده و پس از آن برای حضور در ترکیب تیم جدیدش آماده شود.

گفتنی است، این بازیکن مدتی است که با اوضاعی خاص روبرو شده است و توانسته زودتر از موعد اعلام شده خود را به تمرینات برساند و آماده حضور در میادین شود این درحالی است که آبی ها چنین تصوری نداشتند و گمان داشتند که این بازیکن تا مدتها آمادگی حضور در تمرینات و بازگشت به میادین را ندارد اما این اوضاع در حال حاضر اتفاق افتاده است و جان واریو آماده حضور در میادین است، اما این بازیکن با اوضاعی روبرو شده است که وضعیت مناسبی برای بازگشت به استقلال ندارد.

اعضای این تیم در ابتدا با مدیر برنامه هایش گفتگو کردند و خواستار حضور نام وی در فهرست استقلال شدند اما این اتفاق رخ نداده است و بازیکن سابق استقلال شرایط حضور در این تیم را ندارد و با اوضاعی روبرو شده است که نمی تواند تجربه حضوری مجدد در تیم استقلال را بدست بیاورد.

این بازیکن با مخالفت برخی اعضای تیم استقلال روبرو شده است زیرا بنا به اعلام مسئولان و مربیان تیم اوضاع برای حضور وی در این تیم مهیا نیست و حضور جان واریو در استقلال منتفی است.

شایان ذکر است این بازیکن پس از اتمام دوران مصدومیتش برای حضور در یک باشگاه جدید اقدامات لازم را انجام می دهد.

*درگیری استقلال با مسئولان فجرسپاسی

اعضای تیم استقلال پس از اتمام بازی با فجرسپاسی و به ثمر رساندن 5 گل در این بازی با مسئولان فجر درگیر شدند و این مشکلات ادامه دارد، بحث پنالتی که برای استقلال گرفته شد حرف و حدیث هایی را در پی داشت که از سود کارشناسان اعلام شد که پنالتی به ثمر رسیده و به نفع استقلال درست بوده و حرف و حدیثی در کار نیست.

براساس این گزارش، درخصوص به ثمر رسیدن 5 گل در این بازی مسئولان تیم حریف با آبی ها درگیری لفظی دارند و این موضوع عامل این است که آبی ها واکنش نشان دهند، اما مسئولان در این تیم در خصوص شکایت از اعضای این تیم اقدامی را انجام ندادند زیرا اعلام شده است که پرونده شکایت های این چنینی به نتیجه نمی رسد و مسئولان در کمیته انضباطی به این موضوع رسیدگی های لازم را انجام نمی دهند زیرا پرونده های این چنینی از نظر مسئولان اهمیت زیادی ندارد و این درحالی است که اوضاع برای اعضای این تیم متفاوت پیش می رود.

گفتنی است، سرپرست تیم فجر درخصوص شرایط تیم استقلال در شیراز مباحثی را عنوان کرده است که با واکنش منفی اعضای تیم استقلال روبرو شده است و اعضای این تیم در این خصوص واکنش نشان دادند و خواستار این هستند که بحث بازی با فجرسپاسی به اتمام برسد زیرا این بازی با سه امتیاز برای استقلال همراه بوده و فوتبالی ها مشاهده کردند که این سه امتیاز به حق برای استقلال بدست آمد و این مسائل باید هرچه سریعتر به اتمام برسد و دیگر عنوان و مطرح نشود.

*تمرین استقلال برای بدنسازی دوجلسه ای شد

امیرقلعه نوعی سرمربی تیم استقلال در مورد آمادگی بدنی اعضای این تیم حساسیت ویژه ای دارد وی اعلام کرده است که پس از هر بازی و با وقفه ای که بین بازی ها ایجاد می شود، شرایط برای اعضای این تیم طوری پیش می رود که بازیکنان باید با آمادگی کامل و بدون حتی مقدار کمی، خارج شدن از وضعیت ایده آل برای بازی بعدی آماده شوند و این اتفاق، در این تیم رخ داده است.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال تمرینات دو جلسه ای را در دستور کار خود قرار دادند زیرا امیر قلعه نوعی روی وضعیت بدنی بازیکان حساسیت ویژه دارد و این درحالی است که وی اعتقاد دارد درصورتی که اعضای تیمش از آمادگی بدنی کامل برخوردار نباشند نمی توانند با آمادگی کامل و بدون مشکل بازی های لیگ را پشت سر بگذارند.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال صبح ها بدنسازی را انجام می دهند و تمرینات عصر تاکتیکی است، این درحالی است که امیر قلعه نوعی اعلام اعلام کرده است تمامی نفرات باید در تمرینات حاضر باشند و بازیکنانی که این برنامه تمرینی را رعایت نکرده و قوانین را زیرپا می گذارند در تمرینات و ترکیب استقلال دچار مشکلات جدی می شوند که باعث این است که آنها از ترکیب خارج شوند و قلعه نوعی از بازیکنان دیگر در ترکیب آبی ها استفاده کند زیرا حضور در تمرینات و نحوه کار گروهی برای سرمربی تیم استقلال اهمیت ویژه ای دارد.

*کادوی ویژه خط دفاعی به علی حمودی

علی حمودی یکی از مدافعان تیم استقلال پس از چند دیدار نیمکت نشین آبی ها را همراهی کرد این درحالی است که وی در بازی آخر استقلال با شرایطی روبرو شد که در حقیق کمک بزرگی برای اعضای سیستم دفاعی استقلال به حساب آمد.

براساس این گزارش، علی حمودی، در خط دفاعی استقلال را همراهی کرد و این در حالی است که وی درخط دفاعی توپی را مهار کرد که اگر در آن صحنه حضور نداشت آن توپ به گل تبدیل می شد و استقلال رکورد مثبت و ایده آلی خود را در کار دفاعی و عدم دریافت گل از دست می داد.

گفتنی است، استقلال تابحال و در بازی های لیگ، کمتر با بازشدن دروازه اش روبرو شده است، اما اگر در شیراز گلی از خط دروازه استقلال عبور می کرد رکورد خط دفاعی تیم دچار مشکل شده و دیگر رکورد این تیم ادامه دار پیش نمی رفت.

شایان ذکر است، خط دفاعی استقلال به همراه مهدی رحمتی درفصل جاری شرایط ایده آلی داشتند و امیر قلعه نوعی از رحمتی، منتظری، و صادقی بسیار رضایت دارد به همین دلیل حمودی با هدیه ویژه بازیکنان خط دفاعی و دروازبان تیم روبرو شد، اعضای این تیم در خط دفاعی اعلام کردند بدلیل عملکرد حمودی در صحنه کمک به دیگر اعضای خط دفاعی وی را برای صرف غذا به رستوران دعوت می کنند تا به نوعی از وی تقدیر و تشکر کنند و عاملی شوند که از این پس نیز دیگر بازیکنان آنها را یاری برسانند تا استقلال گلی دریافت نکند./

برچسب ها: بسته ، خبری ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار