مدیر عامل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در خصوص مظلومی اظهار داشت: پایان فصل در خصوص تمدید قرارداد و یا قطع همکاری با مظلومی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

حسین جباری‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه آلومینیوم هرمزگان پس از برسی‌های لازم تصمیم به تغییرات در کادر فنی گرفته است و هیچ گونه مسائل غیر فوتبالی و ورزشی در خصوص حضور مظلومی و قطع همکاری با میثاقیان در باشگاه آلومینیوم هرمزگان وجود نداشته است.

وی ادامه داد: باشگاه آلومینیوم هرمزگان تا پایان فصل جاری با پرویز مظلومی قرارداد بسته است و تمدید قرارداد با وی برای فصل آینده منوط به شرایط تیم فوتبال آلومینیوم در پایان فصل است.

جباری زاده تصریح کرد: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان برای اکبر میثاقیان حکم بچه ی 2 ساله را دارد، اگر فردی بچه‌اش را از دست دهد برایش بسیار سخت است میثاقیان نیز بچه 2 ساله‌اش را از دست داده است پس ناراحتی وی منطقی است.

مدیر عامل آلومینیوم افزود: به عنوان مدیر باشگاه هیچ گاه از مربیان تیم قول خاصی برای شرایط تیم در طول فصل نگرفته‌ام و این موضوع را در خصوص مظلومی رعایت کرده‌ام. مظلومی تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم بکار می‌گیرد و امیدواریم در پایان فصل شرایط تیم آلومینیوم رضایت بخش باشد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان برای موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر و بقاء در این رقابت‌ها نیاز به حمایت مسوولین استان، اصحاب رسانه دارد و امیدواریم از این پس شاهد حمایت همه جانبه استان باشیم./مح
برچسب ها: جباری ، مظلومی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار