رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از تجهیزات سالن‌های کشتی گفت: ما به جوانمردی در عرصه سیاست هم مثل ورزش نیاز داریم.

محمد باقر قالیباف امروز در اقدامی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از مدال آوران و قهرمانان در کمپ تیم‌های ملی حاضر شد و از امکانات خانه کشتی و کمپ تیم‌های ملی بازدید کرد.

محمد باقر قالیباف رئیس خانه ملت در گفتگو با خبرنگاران در مورد جوانمردی در ورزش و دیگر عرصه‌های کشور گفت: جوانمردی نه تنها در ورزش بلکه باید در تمامی عرصه‌های زندگی مد نظر قرار بگیرد و در سیاست هم این موضوع مورد نیاز است.

وی در مورد ورزش کشتی و دلیل حضورش در کمپ فدراسیون کشتی گفت: دیدید که در رقابت‌های المپیک تا زمانی که کشتی و تکواندو در میدان حاضر نشده بودند یک دلشکستگی بین مردم برای کسب مدال وجود داشت، اما این دو فدراسیون با روسای ورزشکار و با فرهنگ کار و تلاش و با رویکرد درست در کنار مربی و ورزشکارافتخار ملی آفریدند و پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوردند.

وی افزود: دکتر علی رضا دبیر در فدراسیون کشتی عرق ریخت زحمت کشید و جوان‌ها به میدان آمدند و موزد زحمات خود را گرفتند من اعتقاد دارم اگر چه امکانات مهم است، اما اصل نیست باید اراده و همت و انگیزه و روحیه است من از دبیر تشکر می‌کنم که به وصیت شهدا عمل کرد.

قالیباف تاکید کرد: شهید حداد طوسی همیشه میگفت: قبل عملیات تلاش بیشتری کنیم تا خون کمتری ریخته شود و شهید طهرانی مقدم معتقد بود مدیری که به اندازه امکاناتش کار کند ضعیف است متاسفانه برخی از مدیران از همان امکاناتی که دارند هم استفاده نمی‌کنند، اما آقای دبیر زحمات را قبل از مسابقات کشیدند عرق ریختند جوان‌ها تلاش کردند مربیان در کنارشان قرار گرفتند؛ متحد شدند ودر عرصه دنیا هم موفق شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
برادر عزیزم جناب آقای قالیباف اگر در عرصه سیاست به خدا توکل شد عین جوانمردی است ولی اما به خدا توکل نشد عین نامردی است امیدواریم در طول این سالهای انقلاب اسلامی مسئولان نظام درس گرفته باشند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۸ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
عالیه روحیه جوانمردی و صداقت را در خودون مسولین بیشتر کنید چون ما ملت هم صداقت داریم و هم جوانمردانه پای نظام و کشور بودیم و هستیم و همه چیز را فدای جناح و یا گرفتن امتیاز با زد و بند نمیکنیم. لپ کلام را گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
همون کاری که شما لحظه ای سوئیچ میکنی روی چیزهایی که نفع شخصیتون اونجاست.
آخرین اخبار