فعال سياسي بحريني اتهامات رژيم آل خليفه به ايران ، لبنان و عراق در خصوص دخالت در امور اين کشور و آموزش مخالفان را تکذيب و تاکيد کرد رژيم مي خواهد براي رهايي از تنگناي داخلي مشکل را به گردن ديگران بيندازد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ علي الفايز درباره اين که رژيم آل خليفه حاکم بر بحرين از يکسو شرکت کنندگان در مراسم تشييع جنازه يک شهيد را سرکوب مي کند و از سوي ديگر دم از گفتگو به عنوان تنها راه حل مي زند گفت: رژيم آل خليفه در چهاردهم فوريه دو هزار و يازده سقوط کرد و با دعوت به گفتگو فقط در صدد تبليغات است و مي خواهد به دنبال راهي براي نجات خود بگردد زيرا جامعه بين المللي ديگر تحمل اين رژيم و جنايات آن را ندارد. گفتگوهايي که در بحرين برگزار مي شود دروغ است و در واقع  رژيم با اين گفتگو به ريش ديگران مي خندند. 

 وقتي وزير کشور رژيم آل خليفه درخواست گفتگو مي کند نشان از  آن است که دچار ضعف شده اند و راه ديگري ندارند. انقلاب و فعاليت هاي انقلابي در بحرين در دو روز گذشته به اوج خود رسيده است و شدت آن بيشتر هم خواهد شد به همين سبب رژيم آل خليفه مي خواهد اين گفتگوها را ترويج و براي آن تبليغ کند. 

فايز در ادامه درباره اتهامات وزير کشور بحرين به ايران، عراق و لبنان در خصوص آموزش افراد مسلح گفت: آنها مي خواهند با مصادره بحران به خارج و متهم کردن طرف هاي خارجي از تنگنايي که در داخل با آن روبرو شده اند فرار کنند. آنها مي خواهند مشکل را به گردن طرف هاي خارجي که از ملت بحرين حمايت مي کنند و دوست مردم بحرين به شمار مي روند، بيندازند.

 از سوي ديگر محور صهيونيستي- عربي مي خواهد محور مقاومت را که ايران و عراق و لبنان نماد آن به شمار مي روند؛ تحت فشار قرار دهد. به همين سبب مي گويند اين کشورها مخالفان را به سلاح تجهيز مي کنند. امام خامنه اي از ابتداي انقلاب بحرين گفت   که اگر ما دخالت مي کرديم مسئله طور ديگري مي شد. به وضوح مي گويم که اگر ايران، عراق و لبنان مي خواستند آنگونه که وزير کشور بحرين مي گويد در اين کشور دخالت کنند توازن قوا در اين کشور کاملا متفاوت مي شد.   بحريني ها خودشان فعاليت مي کنند و از ديگران نخواستند که دخالت کنند. رژيم آل خليفه به دست بحريني ها سقوط خواهد کرد. 




                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، لبنان ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار