رئیس دانشگاه علوم قضایی گفت: دانشگاه علوم قضایی با نیات پاک و مقدس راه اندازی شده است و اکنون به مرکز خاص و ویژه ای تبدیل شده است.

 به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "حسن ره‌پی" در مراسم سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری اظهار داشت: توسعه و تحول در دانشگاه علوم قضایی مورد توجه است و بسیاری از برنامه‌هایی که در گذشته طراحی شده بود درسال 91 به ثمر رسید.

رئیس دانشگاه علوم قضایی ادامه داد: مجموعه دانشکده علوم قضایی اکنون به یک مرکز آموزشی خاص و ویژه تبدیل شده است و تأسیس و راه اندازی این دانشگاه با نیات پاک و مقدس شکل گرفته است.

وی گفت: این دانشگاه خدمات متعددی برای تأمین نیروی انسانی در قوه قضاییه انجام داده است و فارغ‌التحصیلان آن از ماندگارترین قضات کشور هستند.

ره‌پی اضافه کرد: در دوره جدید کارهای بنیادی و اساسی در دانشگاه علوم قضایی صورت گرفته و باعث شده تحولات مهمی در این دانشگاه رخ دهد.

وی با اشاره به شاخص‌های رشد یافته دانشگاه علوم قضایی تصریح کرد: در حال حاضر در دو سال اخیر بودجه دانشگاه 100 درصد افزایش یافته است و مقاطع تحصیلی در این دانشگاه ارتقا یافته و اکنون این دانشگاه 13 رشته کارشناسی ارشد دارد.

رئیس دانشگاه علوم قضایی ادامه داد: رشته کارشناسی ارشد علوم قضایی با شش گرایش و رشته کارشناسی ارشد حقوق دادرسی اداری برای دیوان عدالت‌اداری و همچنین رشته کارشناسی امور ثبتی برای سازمان ثبت به تصویب رسیده است.

ره‌پی اضافه کرد: درسال جدید دو رشته کارشناسی، 14 رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته و یک رشته کارشناسی ارشد پیوسته و دو رشته دکتری در این دانشگاه راه اندازی می‌شود.

وی با تأکید بر افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو ادامه داد: بنابر رهنمود ریاست قوه قضاییه درحال حاضر ظرفیت دانشجو از 110 نفر به 250 نفر ارتقاء یافته است.

ره‌پي با بیان اینکه مرکز نشر دانشگاه تعطیل شده است اظهار داشت: درحال حاضر نهادی به نام کانون دانش آموختگان علوم قضایی در مجموعه دانشگاه آغاز به کار کرده که بتواند مجموعه چند هزار نفری فارغ‌التحصیلان را در کنار هم قرار دهد.

رئيس دانشگاه علوم قضايي با تأکید بر افق آینده خاطرنشان کرد: اگر حمایت‌ها و مساعدت‌های رئیس قوه قضاییه ادامه داشته باشد افق روشنی برای توسعه متصور می‌توان بود و بسیاری از آثار تحولات ازسال 94 مشاهده خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، علوم ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.