معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: دبیرکل صلیب سرخ نپال روشهای آموزشی سازمان جوانان هلال احمر برای تربیت اعضا را جذاب خواند.

منیری در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه های آموزشی سازمان جوانان هلال احمر ایران گسترده و قوی است.
در ادامه دبیرکل صلیب سرخ نپال گفت: یکی از نکات جالب در سازمان جوانان هلال احمر، گنجاندن مفاهیم آموزشی داخل واحدهای درسی کودکان در مهدها بود که موجب می شود مهارتهای امدادی به بخشی از زندگی عادی این اعضا تبدیل شود.
دخوا گفت: در نپال آموزش ها به گونه دیگری ارائه مي شود و مفاهیم آموزشی خارج از برنامه های درسی و توسط واحدهای آموزشی جداگانه ارائه می شود.
منیری گفت: سازمان جوانان آموزش مهارت های امدادی و کمکهای اولیه به دو میلیون و 500 هزار دانش آموز ، 15 هزار مدارس مقطع راهنمایی سراسر کشور را آغاز کرده است.
وی یکی از طرح های مهم جوانان را طرح ملی راهنمایی نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی خواند و گفت: سال گذشته حدود 20 میلیون نفر از خدمات ارائه شده در این طرح بهره مند شدند.
وی گفت: پیش بینی می شود امسال نیز حدود 20 هزار عضو سازمان جوانان در طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی مشارکت داشته باشند.
منیری افزود: در این طرح اطلاعات مورد نیاز مسافران نوروزی و توصیه های لازم برای انجام یک سفر ایمن توسط اعضای جوانان هلال احمر ارائه می شود.
وی در ادامه همچنین به احداث 12 اردوگاه فرهنگی امدادی در استانهای مختلف کشور اشاره  کرد و گفت: سال گذشته 100 هزار نفر به صورت کشوری و حدود نیم میلیون نفر نیز به صورت استانی از اردوهای فرهنگی امدادی سازمان جوانان هلال احمر بهره مند شدند./ز
برچسب ها: هلال احمر ، نپال ، صلیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار