رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی اهتمام بر تولید واکسن گامبورو توسط محققان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را موفقیتی جدید برای این موسسه عنوان کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مسعود محمدیان صبح امروز در جلسه شورای مدیران جهادکشاورزی استان ضمن تجلیل از خدمات و فعالیت‌های گسترده دکتر ایرج خلیلی مدیر شعبه شمال‌غرب مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در شهرستان مرند  اظهار داشت: از جمله مواردی که موجب شده تا این مؤسسه به عنوان یک مؤسسه مهم مطرح باشد، وجود اعضای هیئت علمی، کارشناسان خبره و تولیدات منحصر به فرد این مؤسسه است.

وی با بیان اینکه مؤسسه رازی علاوه بر تولید بیش از 70 نوع فرآورده بیولوژیک، در امر تحقیق و تشخیص نیز با 15 آزمایشگاه مرجع، خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهد، افزود: انجام 300 پروژه تحقیقاتی در این مؤسسه  در طول یکسال گذشته شایسته تقدیر می باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اهتمام بر تولید واکسن گامبورو توسط محققان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را موفقیتی جدید برای این موسسه عنوان کرد و تصریح کرد: نیاز کشور به این واکسن برای مقابله با بیماری‌های طیور 1.5 میلیارد دوز در سال است که این موسسه می‌تواند با تولید واکسن گامبورو، کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز سازد./ج1

برچسب ها: تبریز ، واکسن ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.