معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه 6 از اجرای طرح شهریار خط سفید از شنبه 5 اسفند به مدت 5 روز خبر داد.

اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر افزود:  در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی، طرح شهریار خط سفید به همت پلیس راهور تهران بزرگ، خانه شهریاران جوان، سازمان ترافیک شهر تهران،  معاونت حمل و نقل ترافیک و زیبا سازی منطقه اجرا می شود.
 وی در ادامه با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد:  این برنامه به منظور تلاش برای آموزش، نهادینه سازی و ارائه الگوی صحیح رعایت قوانین و مقررات ترافیکی و در جهت ارتقای فرهنگ ترافیکی اجرا می گردد.
وی در ادامه با  اشاره به نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح به صورت آموزش مستقیم رفتار ترافیکی در محیطی واقعی با آموزش های علائم راهنمای و رانندگی ،چگونگی عبور و مرور و تردد و با حضور کارشناسان، اعضای شهریاران جوان، پلیس راهور و همکاران معاونت حمل و نقل ترافیک برگزار می شود.
*مناسب سازی و اصلاح نواقص تقاطع سپهبد قرنی – آیت ا... طالقانی

وی همچنین از مناسب سازی و اصلاح نواقص تقاطع سپهبد قرنی- آیت ا... طالقانی در راستای طرح شهریار خط سفید خبر داد.
اسدی در ادامه عنوان داشت:  در همین راستا ضلع جنوب این تقاطع با اجرای 8 بلوک عابر و 13 متر مربع بستر قرمز و 13 متر طول خط ایست، ضلع غرب با اجرای 15 متر مربع بستر قرمز و 15 متر طول خط ایست، ضلع شمال با اجرا 3 بلوک عابر و 6 متر مربع بستر قرمز و 6 متر طول خط ایست ضلع شرق با اجرای 5 متر مربع بستر قرمز و همچنین خیابان طالقانی تقاطع خیابان شهید موسوی ضلع شمال با اجرای 13 بلوک عابر و تعداد 10عدد خط کشی نوشتار کلمه ایست، مناسب سازی گردیده است.
 اسدی خاطر نشان کرد:طرح شهریار خط سفید از شنبه 5 اسفند تا چهارشنبه 9 اسفند از ساعت 16 الی 18 جهت آموزش عملی  ترافیک به شهروندان در تقاطع خیابان شهید سپهبد قرنی – آیت الله طالقانی اجرایی می شود./ف
برچسب ها: ترافیک ، شهروند ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار