معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در این دوره از مسابقات که اوایل هفته جاری در مشهد برگزار شد، 150 هزار نفر شرکت کردند که 413 نفر از آنان به مرحله استانی راه یافتند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت الاسلام ˈسعید آخوندیˈ افزود: این دوره از مسابقات در رشته های اذان، ترتیل، قرائت، حفظ کل، یک جزء، 5/2 جزء، پنج جزء، 10 جزء و 20 جزء قرآن کریم برگزار شد.

وی اظهار کرد: در رشته اذان، مهدی قمری، علی جاودانی و سید علی حسینی، در رشته ترتیل، محمد امین مجیب، رضا کمالی و سید محمد حسین هاشمی و در رشته قرائت، سجاد پورمحمد، سید محمد صادق حسینی و ابراهیم عقیلی به ترتیب رتبه های اول تا سوم در هر بخش را کسب کردند.

او افزود: در رشته حفظ یک جزء قرآن کریم، محمد پور هاشمی اول و علی حجتی نیا و حمیدرضا مشکات به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اظهار داشت: علی یامی، محمد دهقان و محمدرضا قمصریان در رشته حفظ 5/2 جزء از قرآن کریم، امیرحسین ابوی، محمد امین قدرتی نیا و یوسف خدایی در حفظ پنج جزء از قرآن کریم به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در هر بخش به دست آوردند.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز سیدرضا هاشم زاده، در رشته حفظ 10 جزء، علیرضا تقی پور سهل آباد و در رشته حفظ 20 جزء، معین صالحی جمال رتبه های اول هر بخش را به خود اختصاص دادند./ع


برچسب ها: معرفی ، برگزیدگان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.