عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی گفت: حضور "منحرفین" و "اصلاح‌طلبان" در اطراف آيت‌الله هاشمی رفسنجانی براي دو قطبي كردن انتخابات رياست‌جمهوري است.

"محمد مهدی اسلامی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: رهبر‌معظم‌انقلاب با گفته‌های صریحشان تمامی راه‌های کاربردی برای برگزاری سالم انتخابات‌ ریاست‌جمهوری را مشخص کردند.

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ای شدن نزاع مسئولان به جامعه سیاسی کشور ضربه‌ می‌زند، اظهار‌داشت: بهتر است مسئولان و فعالان سیاسی نقاط ضعف و قوت را برای رفع مشکلات به یکدیگر گوشزد کنند و با همدلی بیشتر عرصه را بر منفعت‌طلبان‌ تنگ سازند.

این فعال سیاسی با اشاره به مواضع اخیر"عسکر‌اولادی" گفت: سیاسیون می‌توانند همچون یوسف پیامبر(ص) که با وجود خطا کار بودن برادرانش برای یکپارچگی به آنان محبت ورزید و به سوی آنان شتافت، عمل کنند.

اسلامی در پاسخ به این سوال که "آيت الله هاشمی‌رفسنجانی" در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد یا نه؟ توضیح داد: اینکه "هاشمی‌رفسنجانی" در این دوره شرکت خواهد کرد، باید خودش پاسخگو باشد ولی نکته‌ای که به طور شفاف عیان شده است، حضور "منحرفین" و "اصلاح‌طلبان" در اطراف هاشمی رفسنجانی براي دو قطبي كردن انتخابات رياست‌جمهوري است.

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: البته " ايت‌الله هاشمی‌رفسنجانی" دارای نقاط ضعف و قوت است و با حق شهروندی خود می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند، ولی در یک جمله "هاشمی‌رفسنجانی" با وجود اطرافیان و گفته‌های همسر خود که تداعی‌گر فتنه 88 است اگر می‌خواهد مورد حمایت قرار بگیرد باید پشت سر رهبری قدم بردارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار