دارنده تنها مدال مسابقات بدمینتون فجر سال گذشته گفت: سال گذشته تنها مدال برنز مسابقات را گرفتم اما امسال به دلیل عدم شرکت در انتخابی به اردو دعوت نشدم.

امید کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعلام کرد: مسابقات انتخابی امسال با امتحانات میان ترم من مصادف شد ولی من از مدیر گروه نامه گرفتنم و به فدراسیون فرستادم،‌ متأسفانه به دلیل عجله من این نامه شماره نداشت ولی باز هم مدیر گروه به فدراسیون اعلام کرد که نامه معتبر است.

وی ادامه داد: قبل از مسابقات اربیل عراق نوا آرمادا، سرمربی تیم ملی گفت: تمام ملی پوشان تا مسابقات بین المللی ترکیه و فجر ثابت هستند و اگر در اربیل هم نتیجه خوبی بگیرند لازم به شرکت در انتخابی نیست،‌در صورتی که من تنها مدال آور بخش سنیگل عراق بودم باز هم به مسابقات فجر دعوت نشدم.

کرمی تصریح کرد: در جواب به نامه من تعلل کردند و در نهایت مسئولان فدراسیون اعلام کردند به دلیل مصاحبه سال گذشته ام که گفته بودم جایزه مدال برنز مسابقات فجرم به جای دلار 2500 تومانی به ریال پرداخت شده است در مسابقات امسال محروم خواهم شد.

ملی پوش بدمینتون با تأکید بر اینکه این انصاف نیست تنها مقام آور سال گذشته این چنین کنار گذاشته شود بیان داشت: در رنکینگ کشوری من و برادرم، شهرام کرمی،‌رتبه نخست را در بخش دوبل به دست آوردیم و از طرف دیگر من با وجود مشکلاتی که دارم در تمام مسابقات با آمادگی تمام شرکت کردم و این جا سئوالم از مسئولان فدراسیون این است که آیا چنین ورزشکاری مستحق احترام نیست.
وی تأکید کرد: من تنها به دلیل عشق و علاقه ای که به بدمینتون دارم این رشته را دنبال می کنم و از هیچ کس واهمه ای ندارم زیرا نیاز مالی به کسی ندارم.

تنها مدال بیست و دومین دوره مسابقات فجر با بیان اینکه همچنان قصد کناره گیری از بدمینتون را ندارم اظهار داشت: با این اقدام فدراسیون انگیزه بیشتری برای ادامه حضور در مسابقات قهرمانی پیدا کردم و می خواهم به مسئولان ثابت کنم که می توانم تا 2 یا 3 سال دیگر هم مقام بیاورم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار