نمايشگاه نقاشي هاي « سيد ابراهيم مصطفوي » با عنوان « ماهي ها » عصر جمعه 4 اسفند ماه در «سراي هنر» فرهنگسراي نياوران گشايش مي يابد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مصطفوي در اين نمايشگاه 15 اثر اكرليك روي بوم را در سايز 90 در 90 به تماشاي عموم مي گذارد.
«سيد ابرهيم مصطفوي» در خلق اين آثار سعي در تلفيق فرم هاي سنتي ايراني با فضاهاي مدرن داشته ،او طرح هايي از فرش ايراني را با محيط ها و رنگ هاي معاصر درآميخته است . رنگ هاي آثار هنرمند در اين آثار، بسيار شاد و سر زنده هستند و به نوعي از طرح فرش هاي ايراني نشات مي گيرند . ماهي يكي از المان ها بارز آثار اين دوره مصطفوي ست . طرح فرش ها در برخوردشان فرم هايي از ماهي را در چشم بيننده القاء مي كنند . 
«سيد ابراهيم مصطفوي » متولد 1330 كرمان است و تا كنون برپايي 30 نمايشگاه گروهي و انفرادي را در كارنامه خود داشته است . 
نمايشگاه نقاشي  سيد ابراهيم مصطفوي تا تاريخ 20 اسفند ماه در سراي هنر فرهنگسراي نياوران داير مي باشد و علاقمندان مي توانند همه روزه از ساعت 14 تا 21 از اين آثار در سراي هنر واقع در انتهاي خيابان پاسداران ،رو به روي پارك نياوران ،فرهنگسراي نياوران ديدن نمايند . 
گفتني ست ،سراي هنر فرهنگسراي نياوران با کاربری کافه گالری فضای مناسبی برای ارائه و نمایش آثار هنرهای تجسمی و برگزاری نمایشگاهها محسوب می شود که قابلیت تازه ای در کنار امکانات متعدد فرهنگسرای نیاوران ازجمله گالری های شماره یک و شماره 2 ، سالن اصلی و سالن گوشه به شمار می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار