رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شوش گفت: با احداث باغ مرکبات در شهرستان شوش، تعداد چهار روستا و 40 خانوار تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ علیرضا ملک زاده اظهار کرد: با توجه به سابقه شهرستان در زمینه مرکبات توسعه این بخش امری مهم و حائز اهمیت بود.

وی افزود: در جهت کشت باغ مرکبات اقداماتی خوبی انجام شده که با اجرای این طرح ضمن ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری، می تواند باعث افزایش میزان باغ مرکبات در شهرستان شد.

ملک زاده بیان کرد: از سال 1350 تاکنون کشت مرکبات در سطح شهرستان صورت می گیرد که با انجام این طرح به میزان قابل توجه ای به مساحت باغات شهرستان اضافه می شود.

وی با اشاره به محل اجرای پروژه ها عنوان کرد: دهستانهای سرخه، آهودشت و خلف مسلم در دستور کار قرار گرفتند و در حال حاضر این پروژه ها به 100درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اند.

رئیس جهاد کشاورزی شوش در رابطه با محل تامین اعتبارات گفت: اعتبار این پروژه ها از محل طرح توسعه کشاورزی و اعتبارات عمرانی استان تامین اعتبار شده اند.

وی تصریح کرد: با انجام این پروژه ها، ضمن ایجاد اشتغال و افزایش درآمدهای ناشی از فعالیتهای کشاورزی می تواند باعث تولید محصول بیشتر از فضاهای در دسترس و تولید محصول سالم شویم.

 شهرستان شوش در زمینه کشاورزی بسیار پررونق بوده و در زمینه احداث مرکبات دارای پیشینه بسیاری خوبی در استان خوزستان است./س
برچسب ها: احداث ، مرکبات ، شوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.