با ابلاغ رسمي دانشگاه فني و حرفه‌اي چهارمين دبيرخانه اقماري جشنواره حكمت مطهر دانشگاهيان در دانشگاه فني و حرفه‌اي آغاز به كار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمينحسين افتخاريان، دبير هشتمين جشنواره حكمت مطهر دانشگاهيان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران افزود: طي مذاكراتي كه با مجموعه  معاونت فرهنگي ـ دانشجويي دانشگاه فني و حرفه‌اي انجام شد، با عنايت به پتانسيل بالاي دانشجويان اين دانشگاه و حضور بيش از دويست هزار دانشجو در نزديك يكصد و هفتاد دانشكده در سراسر كشور موضوع همياري و مشاركت اين دانشگاه در برگزاري جشنواره حكمت مطهر مطرح شد كه با استقبال بسيار خوب آقاي دكتر شاه علي معاون  فرهنگي دانشجويي دانشگاه فني و حرفه‌اي مواجه شد.

افتخاريان افزود: در پيگيري اين مذاكرات دانشكدة فني و حرفه‌اي حضرت وليعصر (عج) كه از پيشرو و فعال ترين دانشكده‌ها دراجراي طرحهاي فرهنگي مي‌باشد به عنوان دبيرخانه اقماري و سركار خانم كربلايي معاون محترم فرهنگي دانشجويي اين دانشگاه به عنوان مسئول دبيرخانه هشتمين جشنواره حكمت مطهر دانشگاهيان در دانشگاه فني و حرفه‌اي انتخاب شدند.

همچنين طي بخشنامه به مراكز اين دانشگاه در سراسر كشور دستورالعمل اجرايي اين جشنواره ابلاغ شد.

لازم به ذكر است پيش از اين دانشگاههاي پيام نور، آزاد اسلامي، جامع علمي و كاربردي دبيرخانه اقماري جشنواره را در دانشگاه خود تشكيل داده‌اند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار