عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه نیکزاد وزیر راه و شهرسازی راه توسعه و پیشرفت خود را از معاونت عمران استان لرستان طی کرده است، خطاب به وي گفت: سن فرودگاه لرستان هم‌اکنون از سن شما بیشتر است از طرفی دیگر رئیس هواپیمایی کشور به علت سلسله مراتب اداری حرف شما را نمی‌خواند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حجت‌الله خدايي سوری نماينده مردم سلسله و دلفان در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲ اسفند) بهارستان در تذکر شفاهی گفت: با توجه به شعار عدالت‌محوری و مهرورزی دولت، باید بگویم متأسفانه مردم استان لرستان با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

وي در ادامه با تاکید بر اینکه نیکزاد وزیر راه و شهرسازی راه توسعه و پیشرفت خود را از معاونت عمران استان لرستان طی کرده است، خطاب به وي افزود: آقاي نيكزاد! سن فرودگاه لرستان هم‌اکنون از سن شما بیشتر است از طرفی دیگر رئیس هواپیمایی کشور به علت سلسله مراتب اداری حرف شما را نخوانده و علی‌رغم دستور کتبی شما کار نمی‌کنند که این مشکل تنها عاقبت ادغام چندین وزارتخانه در کشور است.

وی همچنين خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور لطفاً دستور دهید کارگروه توسعه استان تشکیل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بيان اينكه این عاقبت ادغام چندین وزارتخانه در یکدیگر است که حتی آقای وزیر راه و شهرسازی، فرصت نمی‌کنند برخی کارها را انجام دهند، ادامه داد: متاسفانه به علت ادغام چند وزارتخانه در یک مجموعه وزیر راه و شهرسازی فرصت رسیدگی و سرویس‌دهی به ۴۸ معاون و مشاور خود را ندارد .

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار