شهردار منطقه 10 گفت: همزمان با فرارسیدن سال جدید و در ایام نوروز، 450 نفر از شهروندان منطقه 10 در قالب اردو راهیان نور برای بازدید به مناطق جنگی اعزام می شوند.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: رویکرد شهرداری در چند سال اخیر براساس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بوده است که از این رو یکی از برنامه های در دست اجراء برگزاری اردو راهیان نور است. 
وی در ادامه افزود: امسال ثبت نام شرکت در کاروان راهیان نور توسط اداره امور ایثار گران منطقه وبا همکاری نواحی 3 گانه انجام می شود. 
وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام برای عموم شهروندان بلامانع است ولی در این میان خانواده های معظم شهدا و ایثار گران و کسانی که تجربه حضور در این سفر معنوی را تاکنون نداشته اند و به نوعی سفر اولی محسوب می شوند، در اولیوت قرار دارند. 
وی در خصوص شرایط ثبت نام گفت: متقاضیان شرکت در اردو راهیان نور می توانند از تاریخ 5 اسفند ماه با مراجعه به اداره ایثار گران منطقه و با نواحی 3 گانه و پرداخت مبلغ 30 هزار تومان برای بزرگسالان و 10 هزار تومان برای سنین 6 تا 10 سال و ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی ثبت نام به عمل آوردند. 
فرامرز عظیمی خاطر نشان کرد: هدف اعزام رائران به  مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور ، ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار، تقویت باورهای دینی و انقلابی بین شهروندان است./ف
برچسب ها: شهروند ، جنگ ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار