جلسه هیئت دولت، صبح امروز به ریاست احمدی نژاد برگزار شد و در این جلسه پیشنهاد تعدادی از دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور در جلسه امروز با اشاره به حجم بسیار سنگینی از کار که لازم است طی یک حادثه غیر مترقبه مثل زلزله انجام شود، از عملکرد بی نظیر و مثال زدنی ستاد بازسازی زلزله آذربایجان شرقی به عنوان یک رکورد دست نیافتنی در دنیا تشکر و قدردانی کرد.

احمدی نژاد تاکید کرد: شیوه بازسازی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی باید به عنوان الگو و در قالب نظام‌نامه‌ای جامع تدوین و به عنوان الگو در این عرصه معرفی شود.

وي همچنین بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و صحیح به افکار عمومی در موارد مشابه برای دستیابی به یک همراهی و همبستگی عمومی تأکید کرد.

رئیس جمهور با اشاره به یک میلیون و 500 هزار مسکن نوسازی شده در قالب مسکن مهر و ده‌ها هزار واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق مختلف زلزله‌زده تصریح کرد: هیچ‌یک از این واحدها در زلزله‌های بعد آسیب ندیده و اگر خانوارهای روستایی با کمک‌هايی که از سوی دولت برای بازسازی و نوسازی در نظر گرفته شده نسبت به نوسازی واحدهای خود اقدام کنند، ضمن تأمین رفاه خانواده، از ایجاد خسارت در هنگام حوادث غیرمترقبه جلوگیری خواهند کرد.

وي همچنین با اشاره به خصلت قدرشناسی مردم آذربایجان شرقی، از همت اهالی مناطق زلزله‌زده در کمک به حل سریع تر مسائل ناشی از زلزله تشکر کرد.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار