دبیر كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت تولید ملی از رویكردهای مهم بودجه سال 92 قرار گیرد و دولت به این بخش بیش از پیش توجه كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،آصفری افزود: دولت هر سال كاهش وابستگی كشور به نفت را در بودجه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی رعایت كرده اما این موضوع باید در سال 92 به صورت جدی تر لحاظ شود.

وی خاطر نشان كرد: دشمنان برای فشار به ملت ایران و انقلاب اسلامی همواره تحریم های نفتی را مورد توجه قرار داده اند بنابراین باید وابسته نبودن اقتصاد كشور به این محصول مهم هر سال در بودجه مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان كرد: تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه سال 1392 به مجلس ناشی از مشكلات اقتصادی تحمیلی به كشور است.

آصفری اظهار كرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند، بلافاصله پس از ارایه لایحه بودجه به مجلس، در كوتاهترین زمان ممكن و بصورت فشرده و شبانه روزی، كار بررسی و تصویب آن را به اتمام رسانند.

وی تاكید كرد: با توجه به تشدید تحریم ها و فشارهای دشمنان علیه ایران اسلامی باید با دقت بیشتری در خصوص مسائل اقتصادی تصمیم گیری كنیم و این مهم همواره مورد توجه جدی دولتمردان قرار گرفته است.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت و مجلس باید با همكاری و هماهنگی در كمترین زمان ممكن تنظیم و تصویب بودجه كل كشور را پیش ببرند./س

برچسب ها: تقویت ، تولید ملی ، آصفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.