استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت دهم 22 طرح مهر ماندگار با پیشرفت فیزیكی بالا در این استان در دست اجرا دارد كه بخش عمده ای از آنها تا نیمه نخست سال آینده تكمیل و بهره برداری خواهد شد.

دكتر'حسین صابری' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری و بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج، بیمارستان 96 تختخوابی گچساران، تامین آب دشت دو هزار و 500 هكتاری 'لیشتر'از طرح های مهر ماندگار استان است.
وی احداث و تكمیل طرح نمك زدایی چاههای نفتی بی حكیمه گچساران، جاده 'پاتاوه – دهدشت'، بزرگراه 'بابامیدان- یاسوج – سمیرم'، توسعه باند فرودگاه یاسوج، تالار فرهنگی و موزه یاسوج، دانشكده صنعت و معدن چرام را از دیگر طرح های مهم مهر ماندگار در دست اجرای دولت دهم در استان عنوان كرد.
وی تصریح كرد: در تخصیص بودجه برای طرح های عمرانی سال آینده، اولویت با طرح های نیمه تمام است.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد از اشكالات ایجاد شده در طرح مصلای شهر دوگنبدان ابراز تاسف كرد و گفت: باید هرچه زودتر این اشكال فنی برطرف شود.
صابری بیان كرد: در بازدیدهایی كه در چهار ماه گذشته از این طرح مهم شهرستان انجام شده عملیات اجرایی این طرح شتاب گرفته و معایب سازه ای آن باید برطرف شود.
وی اظهار كرد: كارشناسان مهندسی سازه دانشگاه یاسوج با نشست های گوناگون و ثبت تصاویر كامل این طرح و بازبینی آن پیمانكار و عوامل اجرایی این طرح را یاری خواهند كرد.
مصلای شهر دوگنبدان در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع در دو طبقه به صورت دورانی از سال 80 تاكنون در حال ساخت است./س

برچسب ها: طرح ، ماندگار ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.